Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی فوتبال دانمارک و ناجیانش دیدار فینال یورو ۲۰۲۰ را از نزدیک تماشا خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد کریستین اریکسن هافبک تیم ملی فوتبال دانمارک و پزشکان امدادگری که او را در جریان بازی دانمارک با فنلاند در مرحله گروهی یورو 2020 احیا کردند و از مرگ نجاتش دادند را برای تماشای دیدار فینال این رقابت‌ها که یکشنبه شب پیش رو در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار خواهد شد، دعوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کریستین اریکسن در بازی تیم ملی فوتبال دانمارک مقابل فنلاند در دور اول مرحله گروهی مسابقات فوتبال یورو 2020 ناگهان دچار ایست قلبی و نقش بر زمین شد. او پس از احیا در زمین مسابقه توسط پزشکان حاضر در محل، در ادامه برای درمان به بیمارستانی در شهر کپنهاگ انتقال یافت.

یورو 2020| واکنش اریکسن به حضور دانمارک در مرحله نیمه نهایی

پس از اینکه کریستین مورد معاینات مختلف قلبی قرار گرفت، در نهایت تصمیم گرفته شد که در بدن او دستگاه ICD (دفیبریلاتور قابل کاشت - شوک‌دهنده و ضربان‌ساز قلب) کاشته شود. استفاده از این دستگاه بعد از ایست قلبی ناشی از اختلال ریتم قلب ضروری است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فنلاند تیم ملی دانمارک یورو 2020 تیم ملی فنلاند تیم ملی دانمارک یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مازندرانی در بازی‌های آسیایی قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان، در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی اهل آمل پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

ساروی در این دیدار با یوسوف ماتسی اف از قزاقستان مبارزه کرد که ۹ بر صفر به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

ناصر علیزاده دیگر ورزشکار مازندرانی هم دیروز در رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، صاحب گردن آویز طلا شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده دلاوری از خطه قهرمان پرور نور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

علیزاده در دیدار نهایی به مصاف میان نورسلطان تورسینوف از قزاقستان  فت و مدال طلا را بر گردن آویخت.

دیگر خبرها

  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • قهرمانی کشتی گیر مازندرانی در بازی‌های آسیایی قرقیزستان
  • رسول گرمسیری نقره‌ای شد
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • ۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی
  • علیزاده اولین طلای ایران را دشت کرد
  • شکست عجیب دادمرز در فینال/ محمدی برنز گرفت
  • صعود سه فرنگی‌کار کشورمان به فینال آسیا
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود