Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:42:38 GMT

تقدیر از دهیاران بخش مرکزی پردیس

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۵۹۶۶۵

تقدیر از دهیاران بخش مرکزی پردیس

بمناسبت فرارسیدن روز دهیاری ها دهیاران بخش مرکزی پردیس از سوی بخشدار مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ بخشداری مرکزی پردیس بمناسبت روز دهیار طی مراسمی از دهیاران روستاهای اصطلک, باغکمش، کرشت و واصفجان تقدیر کرد.

محمود حیدری بخشدار پردیس در این مراسم ضمن تبریک به دهیاران و تشکر از برپایی انتخاباتی منظم در این بخش با اشاره به اهمیت جایگاه روستاها و حفظ اصالت آنها گفت: اگر می خواهیم در برابر فشارهای ظالمانه مقاومت کنیم باید روستا در محوریت قرار گیرد زیرا کشوری که روستاهایش اقتصادی قوی دارد دامداری و شیلات و کشاورزی را رونق بخشیده است، خودکفا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: روستا نباید به ویلاسازی خلاصه شود و از اصالت خودش دور شود در اینصورت از توسعه دور خواهد ماند.

حیدری خاطر نشان شد: شهر پردیس  با جمعیتی حدود ۳۰۰ هزار نفر و چهره صنعتی که دارد و افزایش هر روزه جمعیت مسکن مهر،  در کنار روستاها و با

و حفظ انهامی تواند رشد کند اگر ما هر روستا را ملحق به شهر کنیم و بگوییم توسعه پیدا کردیم در واقع معنای توسعه را نمی‌دانیم.

وی با اشاره به جاذبه های بالای گردشگری در روستاها اظهارداشت:به لحاظ فرهنگی اجتماعی, سیاسی و اجتماعی با طرح های کاربردی می توانیم به رشد روستاها کمک کنیم بعنوان مثال در روستاهای بخش مرکزی پردیس قابلیت بالایی در کشاورزی، جذب توریسم و کارآفرینی داریم که باید به تقویت آنها بپردازیم.

بخشدار مرکزی پردیس خطاب به دهیاران گفت: ما آمده ایم برای روستا کار کنیم با همه سختی ها و کم لطفی ها اما ماهیت تاسیس دهیاری همین بوده است که به رشد و استقلال روستا با توجه به قابلیت ها و طرح های کاربردی بپردازد.

حیدری در ادامه تاکید کرد: دهیاران ما امروز باید به  برنامه ریزی ۵ ساله برای توسعه روستاهایشان  بپردازند و ما می خواهیم دهیاران برنامه محور باشند و برنامه هایشان قابلیت اجرا داشته باشد.

وی تاکید کرد: هر جا که کار خوب پیش رفته با حضور و مشارکت مردم بوده و زمانی که مردم پای کار آمده اند موفق بوده ایم.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود از دهیاران بخش تقدیر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرکزی پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۹۵ دستگاه ردیاب برروی خودروی دهیاران قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در حاشیه بازدید از روند نصب ردیاب (جی پی اس) برروی خودروی دهیاران استان، گفت: برای نظارت هرچه دقیق تر بر فعالیت خودرو دهیاری های استان، تاکنون از ۱۷۲ دستگاه خودرو، کار نصب ردیاب برروی 95 دستگاه خودرو به انجام رسیده است.  

به گفته لیلا غریب ؛ در کشور جز استان های پیشرو هستیم و باقی ماشین آلات خدماتی نیز تا یکماه آینده به این ردیاب مجهز می شوند.

وی افزود: این پنل نظارتی میزان کارکرد، توقف، خرابی، فعالیت خارج از محدوده ماشین آلات را مشخص می کند تا تعهدات کاری به خوبی انجام شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی
  • نصب ۹۵ دستگاه ردیاب برروی خودروی دهیاران قزوین
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت
  • جهش تولیدات کشاورزی همدان از مسیر مولدسازی روستاها می‌گذرد
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان