Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها» مزین شده آنچه برای ما بسیار مهم و دارای اولویت است، تلاش برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان است و بر این اساس با جدیت از طرح های توسعه ای استان در بخش صنعت حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هوشنگ بازوند، امروز(۱۵ تیر) در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه به منظور تعیین تکلیف چندین پروژه بزرگ استان در بخش صنعت از جمله کارخانه ایران خودرو، قوطی سازی و مهرکام پارس تشکیل شده که توسعه آنها زمینه ساز توسعه صنعتی و افزایش اشتغال در استان خواهد بود.

وی با اشاره به مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان در جهت طرح توسعه و تولید 100 هزار دستگاه خودرو در سال توسط ایران خودرو تصریح کرد: این پروژه که در سال های گذشته در استان به بهره برداری رسید ظرفیت خوبی برای تولید و اشتغال در استان ایجاد کرده که طبق مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان تولید این کارخانه باید به 100 هزار دستگاه خودرو در سال برسد و براین اساس نهایت تلاش و اهتمام خود را بکار خواهیم گرفت که زمینه بسیار مناسبی برای تحول در بخش صنعت استان ایجاد کنیم.

مقام ارشد استان با بیان اینکه برای اجرای طرح توسعه ایران خودرو استان به شش هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز است، گفت: طبیعتاً بانک صنعت و معدن به تنهایی قادر به پرداخت این میزان اعتبار نیست، لذا باید طی یک تفاهم نامه و تشکیل کنسرسیومی متشکل از دیگر بانک ها، این اعتبار برای طرح توسعه ایران خودرو در نظر گرفته شود و حتماً در جلسه ای با وزیر صنعت، معدن و تجارت این موضوع را مطرح خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها» اظهار داشت: بدون شک تلاش برای اجرای طرح توسعه ایران خودرو استان، مصداق کامل حمایت و پشتیبانی از تولید است، لذا باید نهایت تلاش خود را برای این مهم بکار گیریم.

 استاندار کرمانشاه گفت: کارخانه قوطی سازی کرمانشاه هم یکی دیگر از پروژه های بسیار مهم و مصداق اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان می باشد، زیرا این پروژه در شرایط تحریم و با اتکاء به جوانان استان شکل گرفته و یکی از پروژه هایی است که به تمام معنا تحریم های شکل گرفته از سوی دشمنان را خنثی کرد، لذا این پروژه هم نیازمند سرمایه گذاری است که همه باید تلاش کنیم برای اشتغال جوانان این سرمایه گذاری ایجاد شود.

بازوند در ادامه شرکت مهرکام پارس را یکی دیگر از پروژه های بسیار فعال استان ذکر کرد و بیان داشت: هر پروژه ای برای فعال ماندن نیاز به طرح توسعه دارد که این پروژه هم نیاز به طرح توسعه دارد  و در این جلسه مصوب می کنیم با توجه به نیاز این پروژه به 200 میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات بانک عامل موظف به پرداخت این رقم تسهیلات می باشد، زیرا آنچه که برای ما بسیار مهم و دارای اولویت است تلاش برای ایجاد اشتغال جوانان و کمک به تولید است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه ايران خودرو استانی اقتصادی مقام معظم رهبری ایران خودرو طرح توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!

رئیس پلیس راه کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام کرد: عصر امروز دوشنبه در اثر انحراف و واژگونی سه دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ شوتی در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند سه نفر جان باختند. در این تصادف سه دستگاه خودروی پژو۴۰۵ شوتی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل خودرو در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند. منبع: خبرفوری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!