Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با تحلیل قضاوت وحید کاظمی در دیدار فولاد و پرسپولیس، یادی از دیدار ایران - ژاپن را زنده کرد. - اخبار ورزشی -

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت وحید کاظمی داور دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس گفت: یک بازی معمولی بود که داوران و کمک داوران به خوبی توانستند بازی را مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مناطق حساس هیچ اتفاقی رخ نداد و نه آفسایدی رخ داد و نه صحنه مشکوک به پنالتی که بخواهد مسائل داوری را در این بازی مطرح کند.

وی افزود: در دقیقه 37 بازی، بازیکنان سر خطا بودن یا نبودن یک توپ با داور بحث می‌کردند که بازیکن فولاد خیلی زود بازی را شروع کرد. بازیکنان ما باید این را آموزش ببینند که نباید با داور بحث کنند، همانطور که در بازی ایران و ژاپن در جام ملت‌های آسیا برای ما آن اتفاق رخ داد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: در میانه میدان درگیری میان مغانلو و آبشک به وجود آمد که اخطار داور به هر دو بازیکن صحیح بود. در ادامه هم آبشک خطایی مرتکب شد که بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند داور باید کارت زرد دوم را به او بدهد، اما من چنین نظری ندارم و داور به درستی تصمیم‌گیری کرد.

میرزابیگی در مورد خطای وحید امیری گفت: در دقیقه 63 هم وحید امیری به دلیل گرفتن موقعیت خوب از فولادی‌ها و خطا پشت محوطه جریمه خودی، به درستی با کارت زرد جریمه شد.

وی تأکید کرد: موسی کولیبالی نیز در دقیقه 80 بازی جلوگیری از شروع مجدد بازی پرسپولیسی‌ها روی اوت دستی داشت که داور مسابقه باید با کارت زرد او را جریمه می‌کرد که این اتفاق رخ نداد. در مجموع هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و داور قضاوت خوبی داشت.

جدول لیگ برتر فوتبال| ادامه رقابت فشرده پرسپولیس و سپاهان و حاشیه امنیت استقلال

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان پرسپولیس لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمزمه‌هایی مطرح شده بود به دلیل دو پیروزی مقابل افغانستان و بحرین عملاً صعود ایران تضمین شده و بهتر است شمسایی برای پرهیز از آسیب‌دیدگی ستاره‌ها، دو کارته نشدن بازیکنان و استراحت بیشتر، بازی مقابل کویت را جدی نگیرد و با ترکیب دوم به زمین برود، تیم ملی ایران مثل همیشه با تمام بازیکنان محکم و بدون انعطاف بازی کرد.

نحوه بازی ایران به صورت مستقیم روی صعود تیم دوم، یعنی افغانستان و کویت تاثیرگذار بود که هر دو مربیان ایرانی در کادر خود داشتند ولی شمسایی و کادر فنی او نشان دادند به هیچ چیزی جز پیروزی و بازی مقتدرانه فکر نمی‌کنند و اهل تن دادن به زد و بندهایی نیستند که اخلاق ورزشی را به چالش می‌کشد.

شمسایی در تمرینات و جلسه فنی قبل از این دیدار از بازیکنان خواست که بدون توجه به اتفاقات سایر مسابقات تنها روی تیم ملی و بازی خود تمرکز کنند؛ همین رفتار و سختگیری او موجب شد حتی در آخرین ثانیه‌های بازی مقابل کویت که ایران با 4 گل جلو بود، در یک صحنه اصغر حسن‌زاده کاپیتان باتجربه تیم با تکلی بلند و خطرناک برای ممانعت از گلزنی کویتی‌ها سلامتی خود را به خطر بیندازد؛ موضوعی که نشانگر تزریق روح جنگندگی و مبارزه‌جویی شمسایی به رگ‌های تک تک بازیکنانش است.

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!