Web Analytics Made Easy - Statcounter

ئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری آموزش‌وپرورش با اشاره به این که ستاد ملی کرونا تاکنون مجوزی برای برگزاری آزمون استخدامی نیروهای نهضت سوادآموزی جامانده از سال گذشته، نیروهای طرح امین و مربیان قرآنی صادر نکرده است، گفت در صورت صدور مجوز از سوی این ستاد، آزمون مذکور در موعد مقرر (تاریخ 25 تیرماه) برگزار خواهد شد و در صورت عدم دریافت مجوز، به تاریخ دیگری موکول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا؛ ناصر سلیمان زاده اظهار کرد: آزمون استخدامی نیروهای نهضت سوادآموزی جامانده از سال گذشته، نیروهای طرح امین و مربیان قرآنی، در صورت موافقت ستاد ملی کرونا، در روز ۲۵ تیرماه برگزار خواهد شد، البته تاکنون مجوزی برای برگزاری این آزمون از سوی ستاد ملی کرونا صادر نشده است.

او ادامه داد: امیدواریم با بهبود شرایط شیوع کرونا، مجوز برگزاری آزمون نیروهای نهضت سوادآموزی جامانده از سال گذشته، نیروهای طرح امین و مربیان قرآنی از سوی ستاد ملی کرونا صادر و این آزمون در موعد مقرر برگزار شود، اما در صورت عدم امکان صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا، با هماهنگی این ستاد تاریخ دیگری را برای برکزاری آزمون اعلام خواهیم کرد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش، با اشاره به نهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی (آزمون استخدامی فارغ التحصیلان دانشگاه ها و ...) گفت: تاریخ دقیق این آزمون، پس از موافقت سازمان اداری و استخدامی و هماهنگی با سازمان سنجش کشور و أخذ مجوز از ستاد ملی کرونا، اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است هرگونه تغییر در زمان برگزاری آزمون جامانده های آزمون نهضت سواد آموزی و ..‌. صرفاً از طریق پورتال وزارت آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی اطلاع رسانی خواهدشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی سازمان سنجش وزارت آموزش و پرورش نیروهای نهضت سواد آموزی آزمون استخدامی ستاد ملی کرونا برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با توجه به برگزاری آزمون سراسری تامین برق پایدار با حضور افزون بر ۵۰ اکیپ عملیاتی، ۱۵مرکز عملیات اتفاقات برق و شماری از پرسنل به صورت آماده باش، برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان یزد صورت گرفت.   در این راستا همه گروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها برای کنترل استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری، کنترل بار و وضعیت خروجی‌های فشار متوسط و پست‌های توزیع تغذیه کننده این مراکز آماده بوده وگروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها در روز‌های برگزاری آزمون وضعیت خودروها، مولد‌های برق اضطراری، کالا‌های مورد نیاز و سوخت خودرو‌ها و مولد‌ها را به صورت مستمرکنترل کردند.

دیگر خبرها

  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی