Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به مشکلات مالی پرسپولیس فعلا پروژه تمدید قراردادهای بازیکنان این تیم به بن بست رسیده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،۶ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد. با توجه به اینکه یحیی گل محمدی خواهان حفظ همه این نفرات شده، مدیران پرسپولیس هم از مدت‌ها قبل مذاکرات ابتدایی را با این بازیکنان آغاز کردند تا قرارداد این ۶ نفر را هرچه زودتر تمدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل عجله پرسپولیسی‌ها برای تمدید قرارداد با این بازیکنان به خاطر این است که بعد از اتمام لیگ اکثر ستاره های پرسپولیس باید به اردوی تیم ملی بروند و بعد از آن هم سرخ پوشان باید آماده مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

به غیر از محمد حسین کنعانی زادگان که تقریبا جدایی اش قطعی است و برای فصل بعد راهی لیگ قطر خواهد شد نفراتی مثل احمد نوراللهی، وحید امیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و مهدی شیری که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد دوست دارند در پرسپولیس بمانند ولی به شرطی که باشگاه هم بتواند خواسته های مالی آن ها را برآورده کند.

پرسپولیس این روزها به شدت درگیر مشکلات مالی است و پرونده های ریز و درشت داخلی و خارجی هم امان مدیران این باشگاه را بریده است.

آنقدر اوضاع مالی سرخ پوشان بد است که بازیکنان و کادرفنی این تیم قبل از جدال حساس با فولاد با انتشار یک استوری مشترک به شدت از مدیران باشگاه انتقاد کردند و خواستار دریافت مطالباتشان شدند.

با توجه به مشکلات مالی پرسپولیسی ها آنطور که شنیدیم فعلا پروژه تمدید با بازیکنان به بن بست رسیده و این چند نفری که قراردادشان به پایان خواهد رسید فعلا برای تمدید قرارداد دست نگه داشتند و به نوعی عقب نشینی کردند.

این بازیکنان منتظر مشخص شدن وضعیت مالی پرسپولیس طی یکی دو ماه آینده هستند تا بتوانند برای فصل آینده تصمیم بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس نقل و انتقالات یحیی گل محمدی تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

دیگر خبرها

  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس