Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جابر آباد زردتشتی فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد نیروی زمینی ارتش، گفت: چترهای کارخانجات هوابرد از جمله دستاوردهای بسیار مهم در حوزه پرش تکاوران است که در بسیاری از موارد با برترین چترهای ارتش‌های بزرگ دنیا برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه پرش‌های فصلی چتربازان تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا به منظور حفظ و ارتقای آمادگی روحی و رزمی است، افزود: برای اینکه چتربازان همیشه در شرایط آماده باش قرار داشته باشند تمرینات برابر زمان بندی منظم در فصول مختلف در مناطقی از استان و کشور انجام می‌شود تا علاوه بر آمادگی لازم، روحیه رزمی چتربازان در بهترین شرایط قرار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد تصریح کرد: اجرای چتر بازی یک ماموریت مشترک با نیروی هوایی و هوانیروز ارتش است، امروز نیز پرش‌های چتربازان با یک فروند هواپیمای c۱۳۰ نیروی هوایی ارتش انجام شد، تیپ ۵۵ هوابرد در تمامی ماموریت‌های محوله از ظرفیت و توانمندی نیروی هوایی و هوانیروز به نحو شایسته بهره می‌برد.

سرهنگ جابر آباد زردتشتی با اشاره به اینکه ما در تولید چتر و تجهیزات پرش خودکفا شده‌ایم، اظهار داشت: امروز به همت متخصصین جوان و توانمند تیپ ۵۵ هوابرد در تولید چتر خودکفا شده‌ایم و این نوید را به ملت بزرگ و فهیم جمهوری اسلامی ایران می‌دهیم که تجهیزات تکاوران ما در بالاترین استاندارد جهانی و حتی در بسیاری از موارد با چترهای ارتش‌های بزرگ دنیا در اجرای ماموریت‌ها برابری می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در پرش‌ها از کارکنان وظیفه استفاده می‌شود، گفت: در بین کارکنان وظیفه کسانی که از روحیه بالا و آمادگی جسمانی مطلوبی برخوردار باشند زیر نظر اساتید آموزش‌های لازم را می‌بینند و در کنار کارکنان پایور در ماموریت‌های مختلف اجرای پرش می‌کنند.

سرهنگ آباد زردتشتی تاکید کرد: تیپ ۵۵ هوابرد ذاتاً یک یکان متحرک هجومی و واکنش سریع است و با آمادگی رزمی بالا و روحیه مضاعف در تمامی ماموریت‌ها شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا موجب نشده تا آمادگی رزمی چتربازان کاهش پیدا کند، گفت: کرونا هیچ وقت نتوانسته جلوی آمادگی رزمی تیپ ۵۵ هوابرد را بگیرد بلکه فرصتی شد تا تمرینات ما با جدیت بیشتری نسبت به گذشته در تمامی فصول انجام می‌شود.

کد خبر 5252527 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش هوانیروز سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم هیئت دولت قوه قضاییه اسحاق جهانگیری انتخابات 1400 غلامحسین محسنی اژه ای افغانستان حسن روحانی وزارت امور خارجه شورای نگهبان محمد باقر قالیباف ایالات متحده امریکا تیپ ۵۵ هوابرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل

چهارمین قطار مسافربری ۵ ستاره قم - مشهد و بالعکس با تکیه بر توان و تولید داخل راه اندازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، غلامحسین دباغ با اشاره به راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری 5 ستاره قم - مشهد و بالعکس گفت: صفر تا صد آن تولید داخلی بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت این قطار افزود: این قطار 4 تخته و 5 ستاره بوده که ظرفیت آن 320 نفر است.

مدیرکل راه‌آهن استان قم عنوان کرد: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت 15:45 و از مشهد ساعت 20:45 خواهد بود و حرکت آن به‌صورت یک روز در میان است.

وی با اشاره به ویژگی زائرپذیری قم، عنوان کرد: راه‌آهن قم ظرفیت بالایی در افزایش قطارهای مسافربری به خصوص در بین شهرهای زیارتی دارد.

به گزارش تسنیم، راه‌آهن قم بیش‌از 509 کیلومتر خط اصلی، 30 کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و 50 کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از 15 ایستگاه است.

اتصال و ارتباط با خطوط راه‌آهن اصفهان، اراک و محور جدید و قدیم تهران، ورود و خروج بیش از 28 هزار واگن باری در ماه، ورود و خروج بیش از 15 هزار سالن مسافری در ماه، ورود و خروج روزانه 50 رام قطار مسافری و 30 رام قطار باری و واقع‌شدن در مرکز کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از ویژگی‌های راه‌آهن قم است.

قرار داشتن ایستگاه راه‌آهن قم در مرکز شهر در فاصله نزدیک به حرم حضرت معصومه(س) و عبور خط راه‌آهن از داخل شهر و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در راستای توسعه خدمات شهری از دیگر ویژگی‌های راه‌آهن قم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • انتشار تصاویر ماهواره‌ای از آمادگی اشغالگران برای عملیات رفح
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان
  • پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر در هنگام بارندگی
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی