Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@20:50:17 GMT

نوسانات اخیر تازه واردان بیت کوین را دلسرد کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۳۸۴۰

نوسانات اخیر تازه واردان بیت کوین را دلسرد کرد

طی چند روز گذشته شاهد افزایش نوسانات در بیت کوین بودیم که این خود عاملی برای دلسردی سرمایه گذاران در این بازار شده است هرچند بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که این روند ادامه نخواهد داشت و بیت‌کوین دوباره به دوران طلایی خود بازخواهد گشت.

 

به گزارش پول نیوز، صندوق مالی مدیریت ریسک Marshall Wace مقدار 55 میلیارد دلار برای شروع سرمایه گذاری در بازار رمزارزها و استیبل کوین ها سرمایه گذاری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مارشال وایس ، صندوق سرمایه گذاری مدیریت ریسک مستقر در لندن که از سال 1997 فعالیت می کند اکنون قصد دارد در بخش ارزهای رمزپایه سرمایه گذاری کند.

از سوی دیگر فایننشال تایمز گزارش داده است که این صندوق قصد دارد در DLT ، سیستم های پرداخت برای ارزهای رمزپایه و همچنین استیبل کوین ها سرمایه گذاری کند. این شرکت اخیراً برای استخدام تیمی فعال در بخش ارزهای رمزنگاری شده اقدام کرده است.

اینستاگرام به قابلیت فروش NFT مجهز می‌شود


طبق گفته توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل اینستاگرام، الساندرو پالوزی، این کمپانی در حال برنامه ریزی است که به زودی نسخه توکن های غیرمثلی (NFT) منحصر به خود را منتشر کند.به گفته پالوزی ، اینستاگرام و توییتر هر دو در حال برنامه ریزی برای تغییرات عمده در پلتفرم فعلی خود هستند ، توییتر دو سرویس جدید را از طریق Chipper Cash و Wealthsimple در نظر گرفته است. اما اینستاگرام هنوز در حال کار است.

از این پس پست های اینستاگرامی که ارائه دهنده NFT هستند با عنوان "Collectible" برچسب گذاری می شوند که به کاربران هشدار می دهد که این پست حاوی NFT قابل خریداری است.


تمامی تازه واردها و افراد کم تجربه درمورد قیمت بیت کوین نظر نزولی دارند. اما تمام افراد کهنه کاری که من در این زمینه میشناسم، بیش از همیشه نظر بر صعودی بودن بازار دارند.

ادامه روند صعودی یونی‌سوآپ(Uniswap ) در هفته اخیر

توکن صرافی غیرمتمرکز یونی‌سوآپ که در هفته اخیر روند رو به رشدی را طی کرده بود در ۲۴ ساعت اخیر هم ۹ درصد افزایش قیمت داشت. قیمت این توکن در هفته‌ای که گذشت تقریبا ۲۵ درصد افزایش یافت و به حدود ۲۲ دلار رسید. یونی‌سوآپ در ۱۴ روز اخیر رشد ۳۹ درصدی را ثبت کرده است. گفتنی است قیمت این توکن در زمان اوج خود در ماه مه حدود ۴۵ دلار بود.

میزان تریدرهای فعال بیتکوین همچنان در حال کاهش است، زیرا حجم پست ها و خبر های منفی(FUD) در توئیتر افزایش یافته است، " معمولاً این تردید و بی علاقگی نشانه مثبت و چرخش وضعیت بازار در آینده است."


در پایان باید یادآور شد که طبق گفته مایکل سایلورنوسانات بیت کوین برخی از سرمایه‌گذاران را ناامید خواهد کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیت کوین ارزهای دیجیتالی پول نیوز سرمایه گذاران رمز ارز سرمایه گذاری بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل غیر اقتصادی، منشاء نوسانات ارزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید شمس‌الدین حسینی درباره وضعیت بازار ارز، گفت: هر پدیده‌ای مانند جهش نرخ ارز که اتفاق می‌افتد حتما عوامل متعددی در آن تاثیر دارد، اما باید قبل، بعد و روند آن بررسی شود؛ اتفاقی که در روز‌های اخیر در منطقه رخ داد و جو روانی که حاکم شد، عامل موثرتری نسبت به سایر عوامل در این بازار بود، اما این سوال مطرح است که آیا نظام و سیاست ارزی ما نظام و سیاستی است که اثر این اتفاقات را کاهش دهد؟ که در پاسخ باید بگویم به نظر من این چنین نیست.

  نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند نمی‌توان، تحریم را نادیده گرفت و از نظر من عامل مسلط این نوسانات اخیر، غیر اقتصادی بوده است، اما واقعیت امر این است که مدل‌ها و سیاست‌های اقتصادی ما باید به گونه‌ای باشد که اثر این عوامل را کاهش دهد و جبران کند که این موضوع همچنان به مداقه بیشتری است.   وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای این موضوع به قانون جدیدی نیاز است، بیان کرد: ما خلا قانونی نداریم و مشکل در سیاستگذاری، اجرا و هماهنگی است، زمانیکه ما می‌گوییم جنگ ترکیبی و شناختی، باید به ترکیب عناصر و هماهنگی در سیاستگذاری نیز توجه داشته باشیم.   رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس تصریح کرد: در هر حوزه‌ای باید تشخیص درست داشته باشیم و سپس تجویز و اجرای درست داشته باشیم که در این شرایط نیز این سوال مطرح می‌شود که آیا این روش می‌تواند اثرات یک اتفاق را کامل خنثی کند؟ خیر؛ هنر سیاستگذار در بسیاری از موارد این است که آثار و پیامد‌های منفی را کاهش دهد و ممکن است نتواند این آثار را صفر کند.

دیگر خبرها

  • نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند
  • قیمت بیت کوین تا این کانال سقوط کرد
  • سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار
  • ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر
  • تأثیر مارکت کپ بیت کوین و اتریوم بر دینامیک‌های قیمت
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • عوامل غیر اقتصادی، منشاء نوسانات ارزی
  • آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست
  • هیجانات بازار ارز تخلیه شد؟
  • ۷۴۹ با مقدار معتنابهی صفر جلویش!