Web Analytics Made Easy - Statcounter

بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه انواع فرآورده پالایشی و پتروشیمی خواهد بود.

 

به گزارش پول نیوز، رینگ بین‌الملل این بورس، امروز (چهارشنبه، ۱۶ تیرماه) شاهد عرضه کالای MTBE شرکت پتروشیمی بندر امام است.

روز سه‌شنبه (۱۵ تیرماه) کالاهای میعانات گازی مجتمع گازی پارس جنوبی، ریفورمیت پتروشیمی بوعلی سینا و نفتای سنگین پالایش نفت تهران در رینگ داخلی و گاز مایع و نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، گاز مایع پالایش نفت لاوان، اکستراکت سنگین شرکت نفت ایرانول، هیدروکربن سبک حاصل از برش دوم میعانات گازی پارس جنوبی شرکت پتروپالایش نیک یزد و ریفورمیت پتروشیمی بوعلی سینا در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران دادوستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این روز ۳۰.۰۹۵ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۳.۲۵۷ میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

 

منبع: مهر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورس انرژی میعانات گازی پول نیوز پتروشیمی نفتای سنگین بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ کولر گازی متوقف نشده است

در حالی مدیرعامل توانیر از ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی براساس مصوبه شورای عالی انرژی خبر داه که تبلیغ کولر گازی سرای ایرانی در صدا و سیما هنوز متوقف نشده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر هفته گذشته خبر داده بود، بر اساس مصوبه شورای عالی انرژی، وظیفه ممنوع کردن تبلیغ کالاهای با مصرف انرژی بالا و فاقد سازگاری لازم با اقلیم های مختلف کشور را برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گذاشته تا این وزارتخانه با همکاری دستگاههای ذیربط به ویژه سازمان صداوسیما اقدامات لازم را برای ممنوعیت تبلیغ این گونه کالاها براساس پیشنهاد وزارتخانه های نفت و نیرو و هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عمل آورد.

در حال حاضر با وجود این مصوبه و ابلاغ آن به صداوسیما و وزارت ارشاد همچنان در سطح شهر و رسانه ملی تبلیغ کولرگازی نه تنها متوقف نشده بلکه با نزدیک شدن به فصل گرما با شکل و شمایل جدید انجام می‌شود.

به عنوان نمونه سرای ایرانی بدون توجه به این مصوبه همچنان تبلیغ کولرگازی را در صداو سیما انجام می دهد و خبری از توقف این گونه تبلیغات نیست.

 

 

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مشارکت راهبردی ایران و روسیه در صنعت نفت و گاز
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • تبلیغ کولر گازی متوقف نشده است
  • اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی
  • فجر انرژی خلیج‌فارس، ضامن تولید پایدار شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی
  • افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • رشد ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی