Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اشتری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا فعالیت شناورهای مسافری در اسکله شهید ذاکری به بندرعباس، جزایر هرمز و لارک  متوقف شد.

وی ادامه داد: هم اکنون بادهای جنوب شرقی با سرعت ۲۰ نات باعث مواج شدن دریا شده، ارتفاع موج دریا در تنگه هرمز به چهار پا و وسعت دید به سه کیلومتر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم تصریح کرد:مناطق دریایی شرق و مرکز تنگه هرمز شامل بندرعباس، شمال قشم، درگهان، هرمز و لارک تحت تأثیر این سامانه قرار دارند.

وی افزود : سرعت باد در دریای جنوب و غرب قشم، باسعیدو و نیز وضعیت به همین ترتیب خواهد بود.

اشتری ادامه داد: وضعیت دریا به صورت مستمر پایش می‌شود و در صورت احراز شرایط جوی بلافاصله بندر شهید ذاکری بازگشایی می‌شود.

وی اظهار کرد: تردد لندینگ کرافت‌ها در مسیر بنادر پهل و لافت بدون اخلال در حال انجام است

هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل و گوران شهرستان قشم فعالیت می‌کنند. این شهرستان ۱۹ اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها حمل و نقل دریایی هرمز هرمزگان قشم اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بندرعباس خلیج فارس تنگه هرمز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمل و نقل دریایی هرمز هرمزگان حمل و نقل دریایی هرمز هرمزگان قشم اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بندرعباس خلیج فارس تنگه هرمز تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف رفت و آمد در بندر مسافری شهید حقانی

ادیمی مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس گفت: به علت شرایط نامساعد جوی و دریایی، رفت و آمد از بندر مسافربری شهید حقانی  در مسیرهای قشم و هرمز و بالعکس متوقف شده  است.

وی افزود: مسافران برای رفت و آمد به جزیره قشم می‌توانند از اسکله بندر پهل به بندرلافت استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • ساخت ۳ فروند شناور رو-رو مسافری و اسکله راهیان نور در ۱۴۰۳
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شد
  • آخرین وضعیت بارش ها در هرمزگان | بنادر مسافری تعطیل و ترددهای دریایی این استان متوقف شد
  • رفع قطعی برق در بستک و جزیره هرمز
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • اتصال ۸ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات
  • توقف رفت و آمد در بندر مسافری شهید حقانی