Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@21:46:51 GMT

خروج خودروها از این شهرها ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۶۷۹۲

خروج خودروها از این شهرها ممنوع است

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص چگونگی تردد در جاده های کشور با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار رنگ‌بندی کرونایی در کشور در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۲ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۴۶ شهرستان در حالت زرد قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیر بومی به این دسته از شهرها ممنوع است از اعمال جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی برای متخلفان خبر داد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص تردد ساکنان استان های البرز و تهران اعلام کرد: البرز و تهران در این طرح یکپارچه دیده شده و منعی برای تردد ساکنان این دو استان وجود ندارد.

وی درباره ممنوعیت سفر تهرانی ها اظهار داشت: خروج پلاک‌های بومی پایتخت‌نشینان با توجه به شرایط قرمز کرونایی ممنوع بوده و محدوده مدنظر مرز استان تهران و از سمت شمال غرب مرز استان البرز دیده شده است.

سردار حسینی با بیان اینکه ماموران گشت پلیس راه و راهور ناجا و دوربین های ثبت تخلف متخلفان را اعمال قانون می‌کنند گفت: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در روستای گردشگری رهورد با حضور مهندس صفائی فرماندار، بخشداران بخش‌های ۴ گانه شهرستان، باقری رئیس اداره ورزش و جوانان، باتقوا رئیس هیئت بازی‌های بومی محلی شهرستان، دهیار و رئیس شورای اسلامی روستای رهورد درمحل دفتر فرماندار برگزار شد.

این جشنواره در ۱۰ رشته ورزشی از بازی‌های بومی محلی، نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های محلی از روستاه‌های بخش‌های چهارگانه شهرستان ۷ اردیبهشت در مجموعه گردشگری، فرهنگی و ورزشی روستای رهورد بخش باجگیران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان