Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارت شرکت در آزمون وکالت سال ۱۳۹۹ از روز سه‌شنبه ۲۲ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کارت شرکت در آزمون وکالت سال ۱۳۹۹ از روز سه‌شنبه ۲۲ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ در صبح روز جمعه مورخ ۲۵ تیر در ۸۴ شهرستان برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۰۰ آغاز می‌شود و در‌های ورود به جلسه آزمون در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد.

کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۲۲ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. متقاضیان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید.

این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند؛ لذا متقاضیان برای دستیابی به اطلاعات فوق، باید در ابتدا نسبت به عضویت در این سیستم برای بازیابی اطلاعات، اقدام کنند.

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است. بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آن‌ها از تاریخ ۱۲ تیر ۱۴۰۰ به صورت قطعی تایید شده، لازم است از روز پنجشنبه ۱۷ تا روز جمعه ۱۸ تیر با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش سایر آزمون‌های استخدامی) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفا در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وکالت کارت آزمون جلسه آزمون آزمون کارت شرکت در آزمون درگاه اطلاع رسانی بر روی ۲۲ تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأخیر در برخط شدن صدور کارت‌های سوخت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، با دستور قانون بودجه ۱۴۰۲، وزارت نفت از فروردین پارسال طرح الزامی شدن استفاده از کارت‌های سوخت شخصی را آغاز کرد.

مدیر سامانه هوشمند سوخت می‌گفت، هدف از این اقدام، به دست آوردن داده‌های صحیح برای مدیریت مصرف سوخت است، اما کارت‌های سوخت جدید یا المثنی که صادر و به شرکت ملی پست تحویل داده می‌شد، گاهی به دست متقاضیان نمی‌رسید.

هفتم آذر پارسال با هدف رفع این مشکلات، تفاهمنامه‌ای میان شرکت پژوهش و توسعه ناجی وابسته به فرماندهی انتظامی کشور و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی امضا شد تا ظرف دو ماه، صدور کارت‌های سوخت الکترونیکی شود.

۲۰ روز بعد، سامانه هوشمند سوخت هدف حمله سایبری قرار گرفت و شرکت پژوهش و توسعه ناجی هم درباره برخط شدن صدور کارت سوخت اعلام کرد که اگر مباحث امنیتی برطرف شود، صدور الکترونیکی کارت‌های سوخت قابل اجرا خواهد بود.

سال ۱۴۰۲ تمام شد، اما صدور کارت‌های سوخت برخط نشد؛ اکنون قانون بودجه امسال، فرماندهی انتظامی کشور را موظف کرده به گونه‌ای با وزارت نفت همکاری کند که تا پایان تیر، زمان نام نویسی تا صدور هر کارت سوخت، فقط یک هفته زمان ببرد.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی می‌گوید: صدور کارت‌های سوخت نوشماره و المثنی تا پایان اردیبهشت الکترونیکی می‌شود.

بر اساس آمار‌های وزارت نفت، حدود ۲۵ درصد مراجعه کنندگان به جایگاه‌ها، هنوز از کارت سوخت شخصی استفاده نمی‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گزارش از رقیه هویدا - خبرنگار گروه انرژی خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • تراکتور- سپاهان؛ گذراندن تعطیلات با جنگ!
  • زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته «تولیمو» اعلام شد + جدول
  • استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای برگزاری آزمون‌های نهایی متوسطه دوم
  • اعلام زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو
  • تأخیر در برخط شدن صدور کارت‌های سوخت
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری
  • توزیع ۱۸۰۰ سما کارت بین توان‌خواهان بهزیستی استان بوشهر
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان