Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی چهارشنبه در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه با موضوع بررسی نقش رسانه در شکل گیری دولت کارآمد انقلابی اظهار کرد: رسانه می تواند در شرایط دشوار به آگاه سازی جامعه کمک کند.
وی ادامه داد: در یکی از جلساتی که با حضور مسئولین دانشگاه برگزار شده بود اعلام کردم که آنچه که مربوط به مأموریت دانشگاه است برعهده مدیر دانشگاه است و هنر و وظیفه سپاه کمک و هم افزایی به موفقیت دانشگاه با هر نوع دیدگاه و با هر مدیریتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بوعلی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف ما این است که به مدیران برای موفقیت در رسالتشان کمک کنیم، گفت: اگر نگاه ما در دانشگاه یک نگاه خیرخواهانه و صمیمانه باشد قطعا مدیر و اساتید آن دانشگاه به قضاوت صحیحی از عملکرد ما می رسد و متوجه خواهد شد که اختلاف نظرها تاثیری بر نوع نگاه ما برای یاری رساندن و کمک کردن ندارد و حتی ممکن است نوع رفتار و عمل ما منجر به برداشت های بهتر و تجدیدنظر در عملکرد مدیران شود.
وی اضافه کرد: نگاه ما به یکدیگر باید نگاه کمک کننده و یاری دهنده باشد. نیازی نیست که نگاه و نظری که با آن مخالف هستیم را بپذیریم یا تأیید کنیم اما باید به فردی که در قبال مردم و نسل آینده مسئول است کمک کنیم.
بوعلی با اشاره به اینکه نماینده اصحاب رسانه در سپاه می تواند از ظرفیتی که در اختیار سپاه است در جهت رفع مشکلات اصحاب رسانه بهره گیرد، بیان کرد: در حال حاضر یکی از عمده ترین و اصلی ترین مشکلات ما در کشور این است که مصلحت کل را فدای مصلحت جزء یا دیدگاه خودمان می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: رسانه ها می بایست برای تحقق رسالتی که به عهده دارند، مطالبات خود را با توجه به ظرفیت های سپاه و فارغ از خط بندی ها و دیدگاه های متفاوتی که وجود دارد، مطرح کند.
بوعلی بیان داشت: نوع رابطه ای که ما برقرار می کنیم و نوع حمایتی که می کنیم بسیار مهم است. هرچند که افراد نظرات و دیدگاه های متفاوتی دارند اما حل مسئله مهم است. در واقع این موضوع برای ما اهمیت دارد که همه برای حل یک مسئله اتفاق نظر داشته باشند.
وی  در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دولتی که بر سر کار آمده شعارها و وعده هایی را برای حل مشکلات داده است. ما نیز وظیفه داریم در این مسیر به دولت کمک کنیم. در واقع این شروع نیاز به یک هم افزایی جدی دارد و باید بدون تعصبات و دیدگاه ها و احزاب سیاسی به دولت یاری برسانیم.
بوعلی اضافه کرد: نباید فراموش کنیم که در واقع کسانی می خواهند مسئولیت ها را در دولت جدید به عهده بگیرند که سابقه مدیریتی در همین نظام داشته اند و در همین سرزمین مشغول به فعالیت بوده‌اند و هستند.
وی یادآوری کرد: ما موظف هستیم از کسانی که برای حل مشکلات مردم و در جهت تحقق ارزش ها و مصلحت کشور حرکت می کنند، حمایت کنیم و می بایست از افرادی که کم کاری می کنند به صورت شفاف و روشن انتقاد کنیم.
بوعلی با اعتقاد به اینکه دشمنان تلاش بسیاری برای تضعیف باورهای مردم کشور ما دارند، گفت: در حقیقت دشمن به دنبال این است که تمدن شرق را ویران کنند، آنها موفقیت خود را در ویرانی تمدن شرق می دانند. پس آداب و سنن و باورهای مذهبی نباید در مقابل آنها باشد.
وی تصریح کرد: برای دشمنان تنها بحث دین مطرح نیست بلکه آنها تمام تلاش خود را برای بی هویت کردن شرق به کار گرفته اند. اگر دشمنان در مسیر دستیابی به اهدافشان موفق شوند، به این معناست که ما ایرانیان اصل موجودیت ایرانی بودن خود را از دست داده ایم. بنابراین ایجاد وحدت در میان مردم کشور ضرورت بسیاری دارد.
بوعلی ادامه داد: فراهم آوردن شرایط برای ایجاد هم افزایی رسانه ها با سازمان بسیج بر عهده بسیج رسانه است و اگر این هم افزایی ایجاد شود درهای متعددی به روی ملت گشوده خواهد شد.
وی افزود: رسانه ها باید به گونه ای فعالیت کنند که بتوانند با شفاف سازی اعتماد مردم را جلب کنند تا اگر افرادی علیه نظام و باورهای ارزشی کشور و در جهت گمراه کردن مردم فعالیت کنند، مردم به رسانه ها اعتماد کنند.
بوعلی به مشارکت قابل توجه مردم در انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات در شرایط سخت کنونی یک انتخابات بی نظیر بود که با مشارکت بالای مردم رقم خورد. مهمتر از هرچیز نقشی بود که رسانه ها در زمان برگزاری انتخابات برای ایجاد اعتماد در مردم ایفا کردند. رسانه ها با حضور و حتی نقش تدافعی خود در برابر هجمه دشمن، سهم بسزایی در این انتخابات داشتند که تلاش آنها در این عرصه قابل تقدیر بود.
وی عنوان داشت: هرچند کشور در شرایط دشواری از نظر اقتصادی به سر می برد اما نباید فراموش کنیم که کشور ما از مؤلفه های زیادی بر مبنای عقل، منطق، خرد و گویش برخوردار است که با این مؤلفه ها می‌تواند در سطح جهان حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.
بوعلی تأکید کرد: اگر کشور امروز توان حفظ حریم هوایی، دریایی و مرزهای خود را دارا است و از قدرت منطقه ای برخوردار است و از دستاوردهای علمی قابل قبولی در سطح دنیا بهره می‌برد، پس می توان گفت کشور ما از اقتدار زیادی برخوردار است و ما نباید اجازه بدهیم اقتدار کشور تضعیف شود.

فرمانده سپاه فجر فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدرنشینی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران، بر لزوم تداوم حمایت از این تیم برای راه‌یابی به لیگ برتر فوتبال تاکید کرد. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ فجر سپاسی شیراز مشارکت انتخاباتی رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ فجر سپاسی شیراز مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ فجر سپاسی شیراز مشارکت انتخاباتی رسانه هم افزایی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ارسال ۷۵ هزار اثر به جشنواره مردمی مدرسه عشق گفت: ویژگی‌های جشنواره مردمی مدرسه عشق امسال به نسبت سالیان گذشته بسیار منحصر به فرد و کاملاً مردمی برگزار شد

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در تالار مرکزی رشت، با تاکید بر لزوم مردمی بودن جشنواره مردمی مدرسه عشق اظهار کرد: ویژگی‌های جشنواره مردمی مدرسه عشق امسال به نسبت سالیان گذشته بسیار منحصر به فرد و کاملاً مردمی برگزار شد و ارسال ۷۵ هزار اثر خود گواه بر همین مسئله است.

وی نقش برگزاری جشنواره مردمی مدرسه عشق را در شناسایی جوانان و نوجوانان نخبه در حوزه‌های مختلف را بسیار موثر دانست و بیان کرد: جشنواره مردمی مدرسه عشق در کنار مردمی بودن کاملاً حرفه‌ای برگزار شده و آثار بسیار خوبی به دبیرخانه ارسال شد که به نوبه خود کم نظیر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نوجوانان و جوانان دهه هشتادی نقش تاثیرگذاری در برگزاری جشنواره مردمی مدرسه عشق داشتند، افزود: این جشنواره را جوانانی برگزار کردند که دشمن سعی دارد به آنان نفوذ کند، ولی قلب مردم ایران اسلامی با دین و انقلاب آمیخته شده است.

دامغانی با اشاره به ویژگی‌های دینی، مذهبی و فرهنگی مردم گیلان گفت: گیلان دیار عالمان و عارفانی همچون آیت‌الله بهجت، آیت‌الله رودباری و سرزمین هشت هزار شهید، فاتحان نبل‌الزهرا است که باید به آن نگاهی دیگر کرد.

وی با بیان اینکه مردم در مقطعی از تاریخ، دین و اسلام خود را مدیون مردمان گیلان هستند، بیان کرد: جشنواره مدرسه عشق یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های مردمی و فرهنگی هنری است، که هفتمین جشنواره آن امسال به تدبیر مسؤولان در گیلان برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری در خصوص توجه به مردم در حل مشکلات کشور بیان کرد: مشارکت مردم در هر حوزه‌ای رقم خورد به موفقیت رسیدیم به طوری که تمام تأکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تکیه به جوانان بود لذا در هر عرصه‌ای در کشور دچار مشکل هستیم باید به مردم رجوع کنیم.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • قدردانی صداوسیمای فارس از فرمانده سپاه فجر فارس
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد
  • قدردانی فرمانده سپاه الغدیر از نمایندگان ارتش در یزد
  • اکنون نوبت زینبیان است