Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:10:48 GMT

تصادف ال۹۰ و اتوبوس در خط ویژه بی‌آرتی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۷۳۳۳

تصادف ال۹۰ و اتوبوس در خط ویژه بی‌آرتی



به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ اسماعیل احسان‌پور رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت از تصادف و رویارویی یک دستگاه خودروی سواری ال‌نود با اتوبوس بی‌آرتی در خط ویژه بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: رانندگانی که در مسیر شمال به جنوب امام علی(ع) بعد از ایستگاه پیروزی حضور داشتند، شاهد تصادف شدید بین یک دستگاه سواری ال‌نود و یک اتوبوس بی‌آرتی در خط ویژه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ گفت: گزارش اولیه حکایت از این داشت که راننده سواری ال‌نود که در مسیر خط ویژه اتوبوس به صورت غیرمجاز در حال حرکت بود، به محض مشاهده تیم گشتی تغییر مسیر داده و به صورت خلاف جهت همان مسیر را رو به جنوب برمی‌گردد.

سرهنگ احسان‌پور افزود: در همین حین راننده یک ‌دستگاه اتوبوس بی‌آرتی که در مسیر صحیح خود در حال تردد بود، در مقابل خود، خودرو سواری ال‌نود را می‌بیند که با سرعت زیاد از روبرو هر لحظه به وی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: راننده باتجربه اتوبوس در موقعیت سختی قرار می‌گیرد و چنانچه کوچک‌ترین اقدام و حرکتی می‌کرد قطعا جان مسافران به خطر افتاده و فرصت جبران اشتباهی وجود نداشت. بنابراین راننده تمام حواس و تجربه خود را به کار گرفته و در یک اقدام به موقع توقف می‌کند تا از شدت تصادف کم کند و میزان خسارات را به حداقل ممکن برساند.

وی گفت: با اقدام به موقع راننده اتوبوس، تیم گشتی منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ به محل حادثه و تصادف رسیده و ضمن اعمال قانون راننده ال نود، مسافران متعجب را راهی ادامه مسیر کردند.

سرهنگ احسان‌پور از رانندگان در خواست کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به هیچ وجه داخل خطوط ویژه تردد نکنند. چراکه با ورود به این مسیر، ضمن برهم زدن نظم عبور و مرور و تداخل در جریان حرکت و اعمال قانون، باعث ترافیک و و اختلال در مسیر خطوط ویژه می‌شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کرونای دلتا محسنی اژه ای هور العظیم پریسا جهانفکریان احمد متوسلیان تصادف تصادف رانندگی کرونای دلتا محسنی اژه ای هور العظیم پریسا جهانفکریان احمد متوسلیان سواری ال نود بی آرتی خط ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با تعداد ۱۳ مسافر در محور موته به گلپایگان به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده از سطح راه خارج شده است.

وی افزود: این حادثه فوتی نداشته اما تعداد ۴ نفر از مسافران اتوبوس مجروح و پس از اعزام به مراکز درمانی به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان به رانندگان به خصوص رانندگان ناوگان عمومی مسافربری توصیه کرد، هنگام رانندگی از انجام مواردی که باعث حواس پرتی و انحرافات ذهنی راننده می‌شود خودداری و توجه کامل به جلو داشته باشند.

کد خبر 6087989

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم)
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر