Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی سلمانزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در سال ۱۴۰۰ بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ساخت ۶ باب خانه عالم و دو مرکز آموزش قرآن در گلستان مشارکت کند.

وی تصریح کرد: این مراکز و خانه‌های عالم در روستاهای شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس و علی‌آبادکتول احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان خاطرنشان کرد: سهم مشارکت بنیاد برکت در هر یک از پروژه‌ها به مبلغ یک میلیارد ریال بوده که در مجموع مبلغ ۸ میلیارد ریال است که بخشی از این مبلغ برابر قراداد انجام شده جهت اجرا پرداخت شده است.

وی ادامه داد: رسیدگی به امور فرهنگی جزو اولویت‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و بی‌شک انجام این امور بدون ساخت و تامین اماکن و زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی میسر نیست.

سلمانزاده گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان تاکنون در ساخت ۲۲ پروژه مراکز فرهنگی شیعه و سنی شامل احداث، تکمیل و تجهیز حوزه علمیه، مسجد، حسینیه، مصلی، احداث خانه عالم و دارالقرآن با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال مشارکت داشته که تمام این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده است.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد برکت گلستان آموزش مشارکت بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: یکی از این فضا‌های آموزشی مدرسه ۶ کلاسه شهید بهشتی روستای چاه اسماعیل با زیربنای ۴۲۰ مترمربع است که برای ساخت آن ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهدی باوقار زعیمی افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای باغ ملک نیز با زیربنای ۳۲۵ مترمربع و هزینه ۹۰ میلیارد ریال ساخته شده است و ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: امروز همچنین ساخت دو مدرسه ۱۵ کلاسه میناب و ۶ کلاسه روستای شَمجُو این شهرستان نیز آغاز شد.

باوقار زعیمی افزود: مدرسه دکتر حسابی ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای دو هزار و ۱۶۴ مترمربع و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۳۷۵ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن واستاندارد برخورار می‌شوند.

بیشتر بخوانید؛ نشست شورای همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش هرمزگان

باوقار زعیمی گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای شَمجُو نیز ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای ۴۹۶ مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود که ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

وی گفت: این دو مدرسه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • گرانفروشی مسکن ملی در شاهین شهر اصفهان
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • ۷۱ فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی