Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران با هدف بررسی روند اجرای پروژه های شهری منطقه یک ازاماکن تاریخی و خانه موزه های در دست اجرا و اجرا شده در شمال تهران بازدید کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ در این بازدید که با حضور سید حمید موسوی شهردار و روسای ادارات فرهنگی و روابط عمومی منطقه یک انجام شد، مسجد جامعی از ساختمان بوستان قلمستان در محله باغ فردوس که با موافقت شهردار منطقه یک، تحویل بنیاد فرهنگی امیر کبیر برای جانمایی و احداث موزه دکتر حبیبی شده بود دیدن کرد و در جریان مراحل بازسازی آن قرار گرفت و سپس به بازدید از موسسه باستانشناسی که در خیابان ولیعصر(عج) واقع شده و به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده ‌است رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او همچنین با بازدید از عمارت معمار صانعی و خانه نیما در جریان روند آماده سازی این دو طرح در راستای اجرای طرح خانه موزه ها قرار گرفت و از بخش های مختلف خانه موزه سیمین و جلال بازدید کرد و وجود این مکان های تاریخی را باعث توسعه گردشگری فرهنگی و اجتماعی در منطقه یک دانست.
احمد مسجد جامعی در ادامه بازدیدها، از دو پروژه مهم شهری منطقه یک نیز دیدن کرد و در جریان روند آماده سازی خیابان حمید در راستای طرح خیابان کامل و میدانگاه صالحیه(ع) با هدف ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد مطهر امامزاده صالح (ع)، قرار گرفت و از اقدام شهردار منطقه یک برای فضاسازی مناسب جهت تولید محتوای غنی فرهنگی و اجتماعی در شمال تهران تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خانه موزه منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر

در کوچه تهرانی نژاد مرعشی واقع در خیابان ۱۷ شهریور منطقه ۱۴ شهر تهران یک خانه قدیمی وجود دارد که به گفته شهروند خبرنگار ما این عمارت به زمان قاجار باز می‌گردد و تاریخی است. اما این خانه بسیار قدیمی و در حال فرسوده شدن است و از سوی دیگر اقدام به تخریب آن کرده اند.

این موضوع دغدغه ساکنان این منطقه شده و با ارسال فیلم و تصاویر از مسئولان شهری درخواست نگهداری و بازسازی این خانه تاریخی را کردند.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

نمایی از سردر عمارت عالی قاپو قزوین در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی      

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • نمای عمارت منصوب به فخرالدوله به حالت اولیه برگشت
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • قدیمی‌ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد