Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علی‌محمد مختاری؛ مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به تعطیلی پارکهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در سطح شهر تهران اظهار کرد: بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا و همچنین بخشنامه مدیریت بحران شهرداری تهران تمامی پارکها منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تعطیل هستند.

وی افزود: بر همین اساس، پارکهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از روز گذشته به مدت دو هفته طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و مدیریت شهرداری تهران تعطیل شده و انتظار می‌رود شهروندان در این ارتباط همکاری را با مجموعه بوستانهای شهر تهران داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری ادامه داد: البته بوستانهای محله‌ای تعطیل نیست اما باز هم انتظار داریم تعداد کمتری از شهروندان به این بوستانها مراجعه کنند تا انشاءالله با مدیریت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیک جدی کرونها را طی کینم.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، بوستانهای جنگلی که به عنوان بوستانهای فرامنطقه‌ای می‌شوند نیز تعطیل هستند.

پربیننده ترین خروج از تهران ممنوع شد تهران تعطیل می شود؟ آخرین جزییات آتش سوزی گسترده در جنوب غرب تهران برخورد شدید با تجمع بالای ۱۵ نفر در تهران بانک ها و سازمان‌ مالیاتی همراه با اصناف تعطیل شوند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پارک فرامنطقه ای منطقه ای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، فروشگاه کتابفروشی کتابستان به زودی تعطیل خواهد شد.

طبق انتشار اطلاعیه‌ای در فضای مجازی توسط محمد حقی مدیر انتشارات کتابستان معرفت و مدیر فروشگاه کتابستان این کتابفروشی به زودی تعطیل خواهد شد و به دلیل قرار گرفتن این فروشگاه در آستانه تعطیلی کلیه کتاب های این فروشگاه با تخفیف ۳۰ درصد عرضه می گردد.

فروشگاه کتابستان آذر ماه سال گذشته در مساحت بالغ بر ۸۰۰ متر در خیابان انقلاب، روبروی درب اصلی دانشگاه تهران افتتاح شد و هنوز دلایل روشنی از تعطیلی این کتابفروشی در کمتر از یکسال در دست نیست.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228088 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای