Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دستورالعمل آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه «دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای» سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از سوی معاونت آموزش متوسطه به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

بر اساس این دستورالعمل، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل آغاز پیک پنجم بیماری کووید-۱۹ و افزایش خطر سرایت‌پذیری ویروس دلتا در تجمعات و لزوم حفظ سلامت دانش‌آموزان و همکاران، زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی دوره دوم متوسطه را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه «دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای» سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ پس از انجام هماهنگی‌های لازم از سوی وزارت آموزش و پرورش و صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا اعلام خواهد شد.

کد خبر 612934 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش مدرسه و مدارس دانش آموز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش مدرسه و مدارس دانش آموز نمونه دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، مدارس را جایگاه تحقق عدالت آموزشی دانست و بر افزایش سهم دانش آموزان مناطق محروم برای ورود به مدارس خاص، تأکید کرد.  
رضا مراد صحرایی نگاه رئیس جمهور مبنی بر لزوم ارتقاء کیفیت و تقویت مدارس دولتی را یادآوری کرد و گفت: باید تلاش کنیم کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی را ارتقا دهیم و این امر با همکاری و همراهی معلمان میسر می‌شود.
وی برای تقویت مدارس دولتی، تأمین نیروی مورد نیاز این مدارس، تهیه و تدوین برنامه عملیاتی برای تحقق این امر، ارزیابی مستمر عملکرد مدارس دولتی، طراحی استاندارد‌های تقویت این مدارس و تدریس معلمان خاص در آنها را از جمله مواردی دانست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه تأکید کرد: برای تقویت و ارتقاء جایگاه مدرسه که هدف اصلی آموزش و پرورش است، باید برخی محدودیت‌ها رفع و اختیاراتی به مدارس تفویض شود.

دیگر خبرها

  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی