Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ در این بازدید که با حضور سید حمید موسوی شهردار و روسای ادارات فرهنگی و روابط عمومی منطقه یک انجام شد، مسجد جامعی از ساختمان بوستان قلمستان در محله باغ فردوس دیدن کرد و در جریان مراحل بازسازی آن قرار گرفت. این ساختمان با موافقت شهردار منطقه یک، تحویل بنیاد فرهنگی امیر کبیر برای جانمایی و احداث موزه دکتر حبیبی شده بود

عضو شورای شهر تهران در ادامه از موسسه باستان‌شناسی که در خیابان ولیعصر(عج) به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده ‌است، دیدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با بازدید از عمارت معمار صانعی و خانه نیما در جریان روند آماده سازی این دو طرح در راستای اجرای طرح خانه موزه ها قرار گرفت و از بخش های مختلف خانه موزه سیمین و جلال بازدید کردو گفت: وجود این مکان های تاریخی باعث توسعه گردشگری فرهنگی و اجتماعی در منطقه یک است.

احمد مسجد جامعی در ادامه، از دو پروژه مهم شهری منطقه یک نیز دیدن کرد و در جریان روند آماده سازی خیابان حمید در راستای طرح خیابان کامل و میدانگاه صالحیه(ع) با هدف ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد مطهر امامزاده صالح (ع)، قرار گرفت و از اقدام شهردار منطقه یک برای فضاسازی مناسب جهت تولید محتوای غنی فرهنگی و اجتماعی در شمال تهران  قدردانی کرد.

کد خبر 612917 برچسب‌ها منطقه ۱ شهرداری شورای شهر مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۱ شهرداری شورای شهر مدیریت شهری منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد که به مناسبت هفته بزرگداشت شیخ اجل در این مجموعه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، محمد ثابت‌اقلیدی در حاشیه برگزاری رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی که به مناسبت روز و هفته بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های گردشگری و هنری همچنین رویدادهای فرهنگی در کنار جاذبه‌های گردشگری نقش به‌سزایی در جذب گردشگر دارند.

وی با اشاره به اینکه گردشگری رویداد، گونه‌ای نوین از گردشگری فرهنگی محسوب می‌شود، افزود: امروزه صرف وجود جاذبه‌های تاریخی و مناظر طبیعی در جذب گردشگر مهم نیست، بلکه خلق رویدادها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌تواند به جذب حداکثری و ماندگاری بیشتر آن‌ها در مقصد گردشگر کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با مثبت ارزیابی کردن برگزاری رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی، تصریح کرد: این رویداد بی‌شک تأثیر به‌سزایی در معرفی فرهنگی اصیل ایرانی اسلامی دارد و با برگزاری چنین برنامه‌هایی گردشگران از نزدیک با این فرهنگ آشنایی بیشتری پیدا می‌کنند.

ثابت‌اقلیدی در ادامه با اشاره به تداوم برگزاری این‌چنین برنامه‌هایی در اماکن شاخص تاریخی و فرهنگی فارس اضافه کرد: با توجه به استقبال بازدیدکنندگان و گردشگران از این برنامه‌های فرهنگی و گردشگری بنا داریم این رویدادهای فرهنگی را با حضور اساتید مجرب و پیشکسوت حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در اماکن تاریخی چون حافظ و سعدی برگزار نمائیم.

به گزارش ایمنا، رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی به مناسبت فرارسیدن یاد روز و هفته بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیراز در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی برگزار شد، در جریان این رویداد آثار خط و نقاشی تنی چند از اساتید خوشنویسی و گل و مرغ به نمایش درآمد و این اساتید به‌صورت ورک شاپ بخشی از فعالیت‌های خود را در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار دادند، همچنین در این برنامه از چند تن از اساتید خوشنویسی و گل و مرغ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 746880

دیگر خبرها

  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران
  • قدیمی‌ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد
  • لزوم توجه به طرح‌های فناورانه برای توسعه گردشگری زنجان
  • اضافه شدن زندان "هارون‌الرشید" به مسیر گردشگری
  • عمارت کوشک امیرسلیمانی حریم دار شد/ زندان هارون الرشید در مسیر گردشگری تهران
  • زندان هارون الرشید به مسیر گردشگری اضافه می‌شود
  • زندان هارون‌الرشید به مسیر گردشگری اضافه می‌شود