Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز چهارشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: با استفاده از منابع سیستم بانکی از ۴۱ پروژه معرفی شده در حوزه اقتصادی ۲۵ پروژه به بهره برداری رسید و ۱۱ پروژه دیگر نیز درحال اجرا است.

وی بدون اشاره به وضعیت مابقی طرح های اقتصادی جهش تولید در لرستان افزود: با توجه به شعار سال گذشته به نام "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری (مدظله)، بر همین اساس تعدادی از پروژه های عمرانی و اقتصادی استان برای به نتیجه رساندن در زمره طرح های جهش تولید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در این راستا حدود ۲۳۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه عمرانی نیز برای لرستان تعریف شده بود که باوجود محدودیت‌های مالی، ۹۵ میلیارد تومان آن تامین شد و طرح های بسیاری با استفاده از ظرفیت پیمانکاران و دستگاه های اجرایی، به نتیجه رسید. 

خادمی ابراز امیدواری کرد پروژه های باقی مانده تا پایان سال به بهره‌برداری برسند و یادآور شد: در مجموع با توجه به شرایط سخت مالی و تخصیص های صورت گرفته، دستگاه های اجرایی تلاش قابل قبولی برای به نتیجه رساندن پروژه های جهش تولید استان داشته‌اند.

برچسب‌ها توسعه اقتصادی اشتغال زایی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی اشتغال زایی لرستان توسعه اقتصادی اشتغال زایی لرستان جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور

مدیرعامل مجمع خیران سلامت خراسان شمالی گفت: شش پروژه خیران سلامت با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: خیران سلامت بر اساس نیازمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، پروژه‌های خود را جانمایی می‌کند.

وی افزود: به‌رغم اینکه خراسان شمالی استانی محروم است، تاکنون ۳۹ مرکز پزشکی در مناطق محروم استان با کمک خیران ایجاد شده است و تا شهریور سال جاری ۶ پروژه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طی هفته سلامت آزمایشگاه شبکه بهداشت مانه تجهیز می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد و مردم دیگر مجبور نیستند برای دریافت خدمات به مرکز استان رجوع کنند.

صفاری اضافه کرد: پروژه‌های خیران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به صورت پنجاه درصدی اجرایی می‌شود.

وی افزود: به منظور جذب خیران سلامت جدید از داخل و خارج از کشور، اقداماتی انجام شده است.

کد خبر 746872

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی