Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@20:39:39 GMT

اعتراف رانندهٔ اسنپ به قتل مسافر

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۶۹۹۶۴

رانندهٔ اسنپ در قزوین به قتل مسافر خانم اعتراف کرد، وی در اعترافات خود گفته که به دلیل نقص فنی خودرو با مسافر خود درگیر شده و او را به قتل رسانده است. ناطقان: به نقل از روابط‌عمومی دادگستری‌کل استان قزوین به نقل از دادستانی مرکز استان، با توجه به اعلام کشف جسدی سوخته در اول تیرماه سال جاری، تحقیقات قضایی و انتظامی در این خصوص آغاز و مشخص شد مقتول یکی از اعضای اتحادیهٔ آرایشگران قزوین و دارای ۲ سالن آموزش آرایشگری یکی در قزوین و دیگری در اسماعیل‌آباد بوده است که فرزند وی در تاریخ 31 خرداد درخواست خودروی اسنپ برای مادرش به مقصد روستای اسماعیل‌آباد را نموده و رانندهٔ خودروی تیبا پس از مراجعه به مبدأ اقدام به سوار نمودن مسافر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه، با توجه به عدم حضور مسافر در سالن و پیگیری صورت گرفته، راننده اسنپ مدعی می‌شود که مسافر را در مقصد پیاده و اطلاع دیگری از وی ندارد.

در اول تیر ماه جسد سوختهٔ زنی در جادهٔ بوئین‌زهرا کشف شده و پس از انجام تحقیقات محرز می‌شود جسد مکشوفه متعلق به مسافر اسنپ بوده که به‌دلیل آسیب وارده به گلو(خفگی) فوت نموده و متعاقباً قاتل جهت عدم امکان شناسایی با بنزین جسد را به آتش کشیده بود. با توجه به قرائن، راننده احضار و منکر موضوع و مدعی عدم علم و اطلاع در این زمینه بود که با توجه به شواهد موجود اتهام قتل عمد به متهم تفهیم و با قرار بازداشت موقت به زندان اعزام گردید.

تشریح نحوه قتل توسط متهم

گفتنی است متهم پس از حدود یک هفته اقرار به موضوع نموده و در تشریح نحوهٔ قتل بیان می‌کند که قبل از رسیدن به مقصد خودرو جوش آورده که به‌علت توقف و گرمی هوا مسافر شاکی شده و به همین خاطر بحث لفظی بین وی و مسافر رخ داده و در پی این درگیری، راننده وی را خفه و سپس در صندلی عقب خودرو قرار داده و پس از در آوردن زیورآلات وی و خارج نمودن سیم‌کارت و رم گوشی، با تهیهٔ بنزین از جایگاه سوخت اقدام به سوزاندن مقتوله و  ترک محل حادثه می‌کند.

متهم بعدازظهر روز حادثه با مراجعه به بازار قزوین قصد فروش طلاجات را داشته که با توجه به مراجعه به طلافروشی و اطلاع یافتن از بدل بودن آن اقدام به  انداختن طلاجات به داخل چاه می‌کند.

با توجه به این‌که کلیهٔ قرائن و امارات مربوطه حاکی از مقرون به واقع بودن اقرار متهم می‌باشد، پرونده جهت تکمیل تحقیقات به شعبهٔ  بازپرسی  ارجاع و در حال رسیدگی می‌باشد.
منبع: فارس برچسب ها: اعتراف ، راننده اسنپ ، قتل مسافر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اعتراف راننده اسنپ قتل مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۶۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بابایی کشتلی بعدازظهر پنجشنبه در نشست مشترک معاون مرکز تحقیقات برنج کشور و جمعی از مسئولان این مرکز تحقیقاتی با اشاره به اهمیت رشد تولید به ویژه در عرصه کشاورزی برای تحقق شعار سال، گفت: امنیت پایدار غذایی با رشد و توجه به مراکز تحقیقاتی میسر می‌شود و در این عرصه حوزه کشاورزی از اهمیت بالقوه و راهبردی برخوردار است.

وی افزود: مازندران به دلیل برخورداری از مواهب الهی از استان‌های مهم در عرصه تولید کشاورزی محسوب می‌شود و باید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نام گرفته است شاهد رشد تولید محصولات مهم و راهبردی کشاورزی در کشور باشیم.

مدیرکل دیوان محاسبات خواستار توجه و اهمیت بخشیدن به حوزه تحقیقات شد و تصریح کرد: دورنمای توسعه با توجه به زیرساخت‌های حوزه تحقیق و عملی شدن دستاوردهای پژوهشی و عینیت بخشی به آن محقق می‌شود و لذا مسئولان باید در این عرصه نگاه و توجه جدی و ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مازندران بر اساس آمار رتبه نخست تولید برنج کشور را داراست انتظار از مرکز تحقیقات برنج با برخورداری از پژوهشگران موفق ومجرب حفظ روند رو به رشد و ساری شدن دستاوردها در عرصه عمل و اجرا است.

کد خبر 6088645

دیگر خبرها

  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم)
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار + فیلم
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن