Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد ، رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: هشت هزار و ۷۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان ثبت نام اولیه کرده اند، که یک هزار و ۲۰۰ نفر آن‌ها تایید شده است.

 احمد پارسا  افزود: ثبت نام طرح اقدام مسکن ملی در پنج مرحله در این شهرستان انجام شده است و تاکنون یک هزار و ۲۰۰ متقاضی تایید و وجه اولیه ۴۰۰ میلیونی ریالی را واریز کرده اند، و پرونده ۸۰۰ متقاضی دیگر در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: ۲ پروژه طرح اقدام ملی مسکن در بروجرد تعریف شده که فاز یک ۲۴۰ واحد در مسکن مهر بروجرد توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال انجام است.

رییس اداره راه و شهر سازی بروجرد بیان کرد: هم اکنون پروژه ۲۴۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پارسا اضافه کرد: پروژه دوم طرح اقدام ملی مسکن در ادامه مسکن مهر بروجرد با ظرفیت سه هزار واحد و توسط اتحادیه تعاونی‌های مسکن در اراضی به مساحت ۳۷ هکتار طراحی شده است.

او ادامه داد: در طرح اقدام ملی مسکن سهم آورده متقاضی حدود ۲۵۰ میلیون تومان و وام در نظر گرفته شده ۱۵۰ میلیون تومان است که در صورت افزایش وام از سهم آورده متقاضی کم خواهد شد.

رییس اداره راه و شهر سازی بروجرد یادآور شد: هر بلوک طرح اقدام ملی مسکن ۲۴ واحد به متراژ ۸۰ متر مربع با پارکینگ است.

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی مسکن ملی طرح اقدام ملی مسکن اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن

مجید صالحی امیر گفت: بیشتر شهر‌های استان مشکل چندانی در تامین اراضی مورد نیاز ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نداشتند و تنها تامین بخشی از زمین‌های ۲ شهر همدان و ملایر برای ما بسیار مهم بود.

او با بیان اینکه ۸۶ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان مربوط به شهر‌های همدان و ملایر هستند، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بخش باقی مانده نیز با همکاری دستگاه‌های مختلف تامین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: رتبه همدان در بخش‌های مختلف اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ۳۱ کشوری به رتبه ۱۶ ارتقا یافت.

صالحی‌امیر گفت: با حمایت‌های انجام شده همدان در زمینه افتتاح و تحویل واحد‌های مسکن رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد.

او گفت: هم اکنون تعداد واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحد مسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت