Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب، با سیدابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

جنیدی در این دیدار با تبریک انتخاب رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات و برنامه‌های معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری ارائه کرد.

رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از تبریک معاون حقوقی رئیس‌جمهور و گزارش وی گفت: باید از همه ظرفیت‌های حقوقی در عرصه بین‌الملل برای دفاع از حقوق ملت ایران بیش از پیش بهره بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی با بیان اینکه مجموعه حقوقی دولت باید از اقتدار لازم برای ساماندهی امور حقوقی در ساختار دولت برخوردار باشد، اضافه کرد: اختلافات داخلی دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از ظرفیت قانون اساسی و در درون دولت حل و فصل شود.

رئیس‌جمهور منتخب، تنقیح مقررات و آیین‌نامه‌های دولتی را ضروری دانست و اظهار داشت: دستگاه‌های مسئول در این زمینه در دولت و مجلس باید با همکاری یکدیگر اقدام بسیار مهم تنقیح قوانین را با سرعت بیشتر پیگیری کنند.

کد خبر 5253146

منبع: مهر

کلیدواژه: قانون اساسی لعیا جنیدی معاونت حقوقی ریاست جمهوری دفتر رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی هیئت دولت دولت سیزدهم اسحاق جهانگیری افغانستان قطعی برق قوه قضاییه ایالات متحده امریکا انتخابات 1400 وزارت امور خارجه شورای نگهبان ایران حسن روحانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران

به گزارش همشهری آنلاین، معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران گفت: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و صهیونیست‌ها بود.
محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران، گفت: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و صهیونیست‌ها بود.


وی همچنین با اشاره به اقدام حقوقی در خصوص حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: حقوقدانان در خصوص موضوعات مختلف حقوقی تشکیل جلسه داده و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

دهقان ادامه داد: اگر قرار باشد اقداماتی انجام دهیم، پس از تصویب در یک کمیته تخصصی تصمیم‌گیری می‌شود؛ فعلا در مورد حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اقدام حقوقی نداریم.

معاون حقوقی رئیس جمهور اضافه کرد: در حال کار روی همه تحولات مربوطه به ویژه با محوریت غزه هستیم و مشارکت خود را در مراجع بین‌المللی دنبال می‌کنیم.

وی یادآورشد: رفتار خصمانه رژیم اشغالگر قدس بستر برخی از اقدامات ما بوده و مسیر خود را طی می‌کند. ما در این زمینه اقدام حقوقی نداریم.

کد خبر 845179 منبع: فارس برچسب‌ها ارتباطات - حقوق بین‌الملل ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه سفارت سوریه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود