Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص تعطیلی اماکن ورزشی اظهار کرد: تاکنون دستوری مبنی بربسته شدن باشگاه‌ها صادر نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه ستاد کرونای استان  باید به‌صورت رسمی در خصوص تعطیلی و شرایط فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی اعلام نظر کند، ابراز کرد: اخباری که در خصوص تعطیلی اماکن ورزشی منتشرشده را تنها در فضای مجازی مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: از جامعه ورزش استان درخواست داریم که رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را همچون گذشته انجام دهند تا زمینه شیوع کرونا فراهم نشود.

فتاحی بابیان اینکه به تصمیم ستاد کرونای استان احترام می‌گذاریم، تأکید کرد: امروز از استانداری در خصوص وضعیت کرونا و محدودیتی‌ها پیگیری کردیم که اعلام شد، دستورالعمل جدید مبنی بر محدودیت‌های جدید از روز شنبه به‌صورت رسمی ابلاغ می‌شود.

گفتنی است؛ پس از اعلام تغییر رنگ مشهد به قرمز در نرم‌افزار ماسک، صحبت‌هایی پیرامون تعطیلی و بسته شدن باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در مشهد منتشرشده است.

انتهای پیام/ 70066

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تعطیلی باشگاه های ورزشی اماکن ورزشی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقریبا هیج شکایتی از هتل‌های مشهد در نوروز نداشته‌ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: نسبت به سال گذشته تقریبا هیچ شکایتی از واحدهای اقامتی، به خصوص هتل‌ها نداشته‌ایم.

محمود مادرشاهیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص میزان شکایت‌های واصله از هتل‌های مشهد در ایام نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: با توجه به تمهیداتی که برای زائران قائل شده‌ایم و پایگاه‌هایی که در ۴ نقطه از خراسان رضوی قرار داده‌ و تعداد بازرسان را به ۲ تا ۳ برابر افزایش داده‌ایم، شکایت‌ها از هتل‌ها یک یا ۲ درصد بوده است. این میزان شکایت نیز در صورت نارضایتی زائر بلافاصله رسیدگی و برطرف می‌شد. اگر وجه اضافه‌ای از زائران دریافت شده بود، رسیدگی و عودت داده می‌شد.

وی ادامه داد: نسبت به سال گذشته تقریبا هیچ شکایتی از واحدهای اقامتی، به خصوص هتل‌ها نداشته‌ایم. ضمن اینکه تمام اعضای جامعه هتلداران نیز پای کار بودند تا رضایت زائران را کسب کنند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی در خصوص استقبال زائران از طرح ۱۰ روز اقامت و ۳۰ درصد تخفیف بیان کرد: این طرح با استقبال خوب زائران مواجه شده است. تخفیفات دیگری نیز به زائران می‌دادیم تا ماندگاری زائر را افزایش داده و زائران بیشتری جذب کنیم.

مادرشاهیان اضافه کرد: یکی از مواردی که در این طرح به خوبی جواب داده، افزایش ماندگاری زائر در مشهد است. با تخفیف‌های ویژه‌ای که در نوروز برای زائران در نظر گرفتیم، ماندگاری زائران در مشهد افزایش یافته است. در حال حاضر با تمدید مدت زمان اقامت زائران مواجه هستیم.

وی در خصوص وضعیت اشغال هتل‌های مشهد تصریح کرد: تا امروز صبح با ریزش زیادی مواجه نبودیم. ۱۰ تا ۱۵ درصد در اشغال هتل‌ها ریزش داشتیم. مطابق آخرین آمار، شب گذشته و صبح امروز هتل‌های مشهد بیش از ۷۰ درصد تکمیل بوده‌اند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: میانگین ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد از ابتدای طرح نوروزی ۷۶ درصد بوده است. پیش‌بینی ما این است هتل‌های مشهد در شب‌های قدر بیش از ۸۰ درصد و در تعطیلات عید فطر بیش از ۹۰ درصد اشغال باشند.

مادرشاهیان با اشاره به تاثیر ظرفیت محدود ناوگان هوایی و ریلی مشهد در ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد عنوان کرد: اگر در ظرفیت ناوگان هوایی، ریلی و زمینی ناوگان فوق‌العاده اختصاص دهند می‌توانیم با افزایش قابل توجهی از زائران در مشهد روبرو باشیم. یکی از مشکلات زائران کمبود ناوگان هوایی و زمینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • بیش از هزار امامزاده و اماکن متبرکه مازندران مقصد گردشگری
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • ٢۰ هزار بازدید در حوزه بهداشت انجام شده است
  • تقریبا هیج شکایتی از هتل‌های مشهد در نوروز نداشته‌ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر