Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران و با توجه به ضرورت تامین برق مورد نیاز بخش های ضروری، ادارات استان اصفهان تا پایان مرداد ماه پنجشنبه ها تعطیل هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی اظهار کرد: ادارات و سازمان‌های دولتی استان اصفهان در روزهای پنجشنبه هر هفته تا پایان مرداد ماه تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و با توجه به ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری همه دستگاه‌های اجرایی استان به جز دستگاه های امدادی، اضطراری و عملیاتی تا پایان مرداد ماه در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: این مصوبه از فردا در سطح استان اجرایی می شود و تمام دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت آن هستند.

وی ادامه داد: با توجه به گرمای هوا و لزوم رعایت و کاهش انرژی در  خصوص تغییر ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی دولتی طی روزهای آینده بر اساس نقطه نظرات و پیشنهادات مدیران دستگاه های اجرایی استان تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، احسان یعقوب زاده صبح سه شنبه در جلسه هم اندیشی در خصوص پیشگیری از ورود پرونده‌های پرتکرار به دیوان عدالت اداری با حضور نمایندگان حقوقی ادارات و نهادهای دولتی در دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: نگاه پیشگیرانه در تشکیل پرونده‌های مربوط به دیوان عدالت اداری مهم است و در ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید این مقوله مهم مورد اهتمام باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات قانون جدید دیوان عدالت اداری از جمله تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان عدالت اداری و تأکید بر نگاه پیشگیرانه از نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل انتظار داریم تا با بررسی درخواست مراجعین و رسیدگی به درخواست کتبی آنان نسبت به حل و فصل مشکلات در مواردی که قانونا در خود دستگاه قابل حل است، اقدام کنند.

مسئول دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در استان اردبیل با اشاره به اینکه از این طریق از ورود پرونده‌های غیرضروری به دیوان عدالت اداری پیشگیری می‌شود، تصریح کرد: نمایندگان حقوقی ادارات باید راهنمایی و ارشادات قانونی به مراجعین در خصوص ضرورت ارایه درخواست کتبی و اخذ جوابیه لازم از ادارات برای مراجعه به دیوان را باید داشته باشند.

یعقوب زاده بر لزوم انعکاس دادخواست‌های سریالی توسط نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان به دیوان عدالت اداری و به تبع آن پیشگیری از ورود دادخواست‌های مشابه و تکراری و نیز اجرای سریع آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری و احکام قطعیت یافته در دیوان عدالت اداری تأکید کرد.

کد خبر 6079369

دیگر خبرها

  • جدال بر سر تعطیلی شنبه؛ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها/ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • درخواست اتاق بازرگانی از رئیسی و قالیباف برای تعطیلی شنبه‌ها
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه ها
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است