Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد مسکن همدان با بیان اینکه هزار میلیون ریال تسهیلات نوسازی با نرخ کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به استان همدان ابلاغ شده گفت: میزان سهمیه ابلاغی استان در سال ۱۴۰۰ به سه بانک عامل بیش از ۳ هزار و ۳۳۰ واحد است. - اخبار استانها -

حسن ظفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، از ابلاغ تسهیلات نوسازی و بهسازی مساکن خبر داد و اظهار داشت: براساس تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 و ابلاغ سهمیه تسهیلات بهسازی و نوسازی توسط بانک مرکزی به بانک‌های عامل مانند تجارت، کشاورزی، صادرات، مسکن، ملت و ملی سهمیه بانک‌های کشاورزی، تجارت و صادرات به استان همدان برای برنامه ریزی وپذیریش پرونده از سوی بنیاد مسکن ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این عرصه هزار میلیون ریال تسهیلات با نرخ کارمزد 5 درصد  و باز پرداخت 20 ساله  به استان همدان ابلاغ شده است افزود: میزان سهمیه ابلاغی استان در سال 1400 به سه بانک عامل  بیش از 3 هزار و 330 واحد است که در این بین بیشترین سهمیه نیز به بانک تجارت تعلق دارد.

این مقام مسئول درباره پروژه احداث 3 واحد مسکن محرومان نیز عنوان کرد: از سه هزار واحد تعریف‌شده برای مسکن محرومان در استان همدان 2 هزار و 960 واحد موفق به اخذ پروانه ساختمانی شده و 2 هزار و 946 نفر متقاضی نیز برای عقد قرارداد به سیستم بانکی معرفی شده‌اند.

وی بیان کرد: 2 هزار و 886 متقاضی موفق به عقد قرارداد با سیستم بانکی شده‌اند و بیش از 2 هزار و 804 واحد نیز مرحله اجرای فونداسیون را سپری کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان افزود: 2 هزار و 609 واحد موفق به اجرای سقف شده و 2 هزار و 618 واحد نیز عملیات سفتکاری را به پایان رسانده‌اند.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه بیش از 2 هزار و 98 واحد آماده بهره‌برداری است عنوان کرد: با توجه به اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه بیش از 90 درصد است امید داریم نیمه اول سال 1400 پروژه را به‌طور کامل به بهره‌برداری برسانیم.

ظفری ادامه داد: این پروژه با همکاری مردم محقق شده و برای اجرای آن تاکنون 3 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که شامل تسهیلات بانکی، کمک‌های بلاعوض و آورده خود مردم می‌شود.

وی مطرح کرد: مجموع اعتبارات پیش‌بینی‌شده شامل تسهیلات بانکی، کمک‌های بلاعوض و آورده خود مردم برای این پروژه 500 میلیارد تومان تخمین زده شده است.

اختصاص 545 میلیارد تومان برای نوسازی مسکن روستایی در گلستاناعطای تسهیلات 140 میلیون تومانی نوسازی مسکن به مجاورین بافت پیرامون حرم‌های مطهرمنطقه 10 رکورد‌دار بالاترین نرخ نوسازی مسکن در 10 سال گذشته

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه ساخت مسکن محرومان در بودجه 1400 دارای ردیف مالی مشخص شده است و این یعنی این پروژه ادامه خواهد یافت گفت: پس از پایان این پروژه در نظر داریم سهمیه احداث هزار واحد مسکن محرومان را برای استان همدان در سال 1400 اخذ کنیم.

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان همدان مسکن محرومان بنیاد مسکن سال 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر اظهار داشت: در یک رویکرد ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالی‌شهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی تدوین و طراحی شده گفت: با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیت ۵۰ هزار نفر در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.

کد خبر 6085920

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن در خراسان رضوی
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان