Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سالها بود که فوتبال همدان روی خوش به خود ندیده بود و مدام سقوط و ناکامی حاصل تلاشش شده بود، سقوط های پی در پی از تیم پاس گرفته تا الوند و البته همین تیم شهرداری، عایدی جز سرخوردگی برای فوتبال همدان نداشت تا بالاخره تیم خوب و یکدست شهرداری همدان در این فصل از لیگ دسته دوم، موفق شد خط بطلانی بکشد بر روی سالها ناکامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهرداری همدان با تیم یکدست از جوانان خوب فوتبال همدان و کادرفنی بومی، از همان ابتدای فصل دور هم جمع شدند تا یک سال رؤیایی را برای فوتبال همدان رقم بزنند که خوشبختانه با تلاش و البته بدون کوچکترین حاشیه موفق شدند پاداش تلاش خود را به کسب جواز صعود مستقیم به لیگ دسته اول دریافت کنند.

با صعود تیم شهرداری به رقابت‌های لیگ یک استان همدان پس از حدود پنج سال دوری از لیگ آزادگان بار دیگر به رقابت‌های لیگ یک بازگشت و صاحب نماینده در این رقابت‌ها شد‌.

آخرین حضور یک نماینده از استان همدان در رقابت‌های لیگ یک به پنج سال پیش در فصل ۹۵-۹۴ برمی‌گردد جایی که تیم پاس به عنوان نماینده استان همدان در این رقابت‌ها حضور داشت و در پایان فصل با قرارگیری در رتبه شانزدهم جدول به رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور سقوط کرد.

تبریز خوش‌یُمن شد

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته بیست و ششم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور میهمان تیم علم و ادب تبریز بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با این تساوی تیم فوتبال شهرداری همدان ۴۸ امتیازی شد و توانست با تثبیت صدرنشینی خود در گروه اول رقابت‌های لیگ دسته دوم جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور کسب کند.

از نکات جالب توجه این مسابقه می‌توان به تقابل مجدد شهرداری‌چی‌های همدان با علم و ادب تبریز (شهرداری تبریز سابق) در راه صعود به رقابت‌های لیگ یک اشاره کرد. این دو تیم که حدود چهار سال پیش برای صعود به رقابت‌های لیگ یک رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند در آن زمان نیز بازی پایانی خود را در تبریز برگزار کردند که در نهایت شهرداری تبریز موفق شد با برتری یک بر صفر به صورت مستقیم به رقابت‌های لیگ یک صعود کند و شهرداری‌چی‌های همدان از صعود به این رقابت‌ها بازماندند.

حال شهرداری چی‌های همدان موفق شدند طلسم شکنی کرده و پس از اینکه چهار سال پیش در تبریز از صعود به رقابت‌های لیگ یک باز مانده بودند حال پس از چهار سال در همین تبریز جواز حضور در رقابت های لیگ یک را کسب کنند.

تیم بدون حاشیه رضا طلایی‌منش

رضا طلایی‌منش حالا پر افتخارترین مربی فوتبال همدان است، مربی که تاکنون موفق شده دو تیم را از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول هدایت کند، وی در با گذشته تیم فوتبال الوند و امروز با تیم فوتبال شهرداری همدان موفق به صعود شده است.

قطعاً نقش طلایی‌منش در این صعود بسیار پررنگ است، مربی بدون حاشیه‌ای که از اول فصل اجازه نداد حاشیه وارد تیمش شود و در کنار حمایت‌های خوب شهردار و اعضای شورای شهر همدان و البته با کمترین امکانات و رقم قراردادها، تیم خوبی و متشکل از بازیکنان بومی و تعداد کمی از بازیکنان غیر بومی کاری کند که سالها دیگر تیم همشهری‌اش پاس، با آن همه حمایت و بریز و بپاش نتوانست انجامش دهد.

انتهای پیام/89042/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان فوتبال لیگ دسته اول تیم فوتبال شهرداری صعود به لیگ دسته یک رقابت های لیگ یک شهرداری همدان فوتبال همدان لیگ دسته اول لیگ دسته دوم تیم فوتبال موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان

خیبر خرم‌آباد به یکه‌تازی خود در لیگ دسته اول فوتبال ادامه داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امشب (چهارشنبه) با 9 دیدار پیگیری شد که نتایج دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

نفت و گاز گچساران 2 - شاهین بندرعامری صفر

داماش گیلانیان 2 - مس شهر بابک یک

خوشه طلایی ساوه صفر - خیبر خرم‌آباد یک

اکبرپور: سپاهان؟ در هیچ دیداری از پیش بازنده نیستیم

نفت مسجدسلیمان 2 - شهر راز شیراز یک

مس کرمان 2 - آریو اسلامشهر صفر

پارس جنوبی جم یک - چادرملوی اردکان 2

مس سونگون ورزقان یک - استقلال ملاثانی (آبی‌پوشان جنوب) صفر

فجر سپاسی شیراز یک - دریا کاسپین بابل صفر

سایپا صفر - شهرداری آستارا یک

با این نتایج، خیبر خرم‌آباد با 55 امتیاز به صدرنشینی خود تداوم بخشید و چادرملو با 54 امتیاز  در رتبه دوم جدول باقی ماند.  بعد از این دو تیم، فجر سپاسی با 51 و نفت مسجدسلیمان با 49 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی