Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@03:39:19 GMT

نرخ رشد باروری در اسدآباد ۱.۶ درصد است

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۵۴۶۷

نرخ رشد باروری در اسدآباد ۱.۶ درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، سعید کتابی ظهر امروز در کارگروه امور بانوان و خانواده در اسدآباد اظهار کرد: حضور بانوان در شوراهای اسلامی منتخب شهر اسدآباد ظرفیت و پتانسیل بالایی برای پیگیری مطالبه زنان این شهرستان برای راه‌اندازی پارک بانوان این  شهر توسط شهرداری خواهد بود.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل بانوان در جامعه تصریح کرد: تقویت و توسعه زیرساخت‌های ورزش بانوان یکی از مواردی است که باید در شهرستان به آن اهمیت ویژه‌ای داده شده و بانوان نیز به ورزش اهمیت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه بانوان باید خود را برای تصدی مسئولیت‌های بالاتر باور کنند تصریح کرد: امروز زنان جامعه ایران اسلامی توانمندی‌های بالایی برای تصدی پست‌های مختلف از جمله فرماندار، بخشدار، دهیار و... را دارند و اختصاص یکی از  معاونت‌های فرمانداری‌ها به  بانوان خود گواه این توانمندی آنان است.

وی اظهار کرد: در رابطه با نداشتن دهیار زن در شهرستان اسدآباد گلایه داریم و باید بانوان روستایی در این زمینه ورود کنند.

کتابی افزود: نرخ رشد باروری کلی اسدآباد براساس جمعیت باید ۲.۱ درصد باشد این در حالی است که در حال حاضر این میزان نرخ رشد باروری در شهرستان ۱.۶ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: صیانت از جمعیت شهرستان برای افزایش نرخ جمعیت در حال پیگیری و در دستور کار دانشکده علوم پزشکی شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید کتابی فرماندار اسدآباد نرخ رشد باروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰

مجید درویشی گفت: این رقابت‌ها با حضور ۵۰ بسکتبالیست دختر منتخب از استان‌های غرب کشور از فردا پنجشنبه به میزبانی اسدآباد برگزار می‌شود.

او گفت: استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان در این رویداد ملی حضور دارند.

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: این استان با توجه به شرایط میزبانی ۱۰ بسکتبالیست منتخب در این رقابت‌ها خواهد داشت که توسط کمیته فنی هیات از شهر‌های مختلف برگزیده شده‌اند.

درویشی گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار خواهد شد.

اسدآباد از قطب‌های اصلی بسکتبال استان همدان و غرب کشور است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • اگر قصد باروری دارید این خوراکی‌ها را حتما بخورید
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • (ویدئو) راهکار‌های ساده برای افزایش احتمال باروری
  • ببینید | راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری
  • راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری (فیلم)
  • راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری