Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و مجتبی بخشی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در ادامه سفر به غرب این استان از پروژه‌های مسکن مهر فرهنگیان و زمین چمن مصنوعی شهر کرندغرب بازدید کردند.

هوشنگ بازوند در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: پروژه ۴۸۰ واحدی مسکن مهر فرهنگیان شهر کرندغرب پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه مسکن مهر فرهنگیان شهر کرندغرب در مرحله محوطه‌سازی است، افزود: در فاز نخست یک صد واحد از این پروژه تحویل متقاضیان داده می‌شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به زمین چمن مصنوعی شهر کرندغرب تصریح کرد: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه اختصاص پیدا کرده که این اقدام برای دسترسی مردم این شهر به امکانات ورزشی است.

بازوند با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان دالاهو در بخش ورزش قهرمانی گفت: در سال ۹۹ سالن وزنه‌برداری حافظ قشقایی در این شهرستان تکمیل شد.

کد خبر 5253414

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شهرستان دالاهو استاندارکرمانشاه مسکن مهر چمن مصنوعی هوشنگ بازوند مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا قطعی برق کرمانشاه شیوع کرونا گرگان اردبیل ایلام مصرف برق واکسن کرونا خشکسالی عکس استانها اراک مسکن مهر فرهنگیان شهر کرندغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه مطالعه و اجرای سه راهی افجان سه راهی مهردشت به ۴۵ درصد رسید

تین نیوز

اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بهره گیری از متخصصان واجد شرایط و دارای صلاحیت به منظور ارتقای کیفیت ایمنی فیزیکی راه، با اولویت بندی در حال اجرای پروژه های راهسازی و ایمن سازی با سرعت و کیفیت مناسب است.  

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره اظهار کرد: انجام مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت یکی از پروژه های راهسازی این اداره کل است که در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد.  

شاهسوندی با بیان اینکه طول این پروژه ۱۲ کیلومتر است، عنوان کرد: با تلاش و اقدامات به عمل آمده هم اکنون انجام مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت دارای ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.  

وی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در این پروژه تشریح کرد: ۹۵ هزار متر مکعب خاکریزی و ۵ هزار و ۳۰۰ متر مکعب خاکبرداری می بایست برای پروژه فوق اجرا شود که در حال حاضر ۶۳ هزار و ۸۰۰ متر مکعب خاکریزی و چهار هزار متر مکعب خاکبرداری اجرا شده است.  

شاهسوندی با اشاره به اهمیت تامین اعتبار به موقع پروژه ها گفت: مبلغ پیمان پروژه «مطالعه و اجرای سه راهی افجان - سه راهی مهردشت» ۱۸۰ میلیارد ریال بوده و تا کنون ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرا هزینه شده است، همچنین برای اتمام پروژه به مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • پیشرفت پروژه مطالعه و اجرای سه راهی افجان سه راهی مهردشت به ۴۵ درصد رسید
  • تسریع عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد
  • بیمارستان لاکان رشت حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت
  • پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی