Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:41:24 GMT

پیشنهاد حیرت‌انگیز چلسی برای جذب ارلینگ هالند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۵۹۴۳

پیشنهاد حیرت‌انگیز چلسی برای جذب ارلینگ هالند

سایت 90min مدعی شد باشگاه چلسی با 150 میلیون پوند به دنبال جذب ارلینگ هالند از چلسی است.

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند یکی از بزرگترین استعداد های فوتبال اروپا طی سالیان اخیر به حساب می آید. او درخشش خود را با حضور در ترکیب تیم سالزبورگ اتریش آغاز کرد و پس از آن چشم بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به جذب این بازیکن دوخته شد اما نهایتاً این دورتموند بود که ستاره نروژی را به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هالند طی مدت زمان حضور خود در دورتموند نمایش‌های خیره‌کننده‌ای ارائه داده و به جرأت می توان گفت که او طی یک فصل و نیم اخیر بهترین بازیکن زنبورها بوده است؛ موضوعی که باعث شده گمانه زنی های زیادی در رابطه با آینده این بازیکن و انتقال احتمالی او به یکی از غول‌های فوتبال اروپا مطرح شود.

 

 

 

 

از طرفی طی هفته‌های اخیر گزارش ها حاکی از آن بوده که باشگاه چلسی به شدت شرایط تقویت خط حمله خود را بررسی می کند و آنها در این راه ارلینگ هالند را هدف اول خود در نقل و انتقالات تابستانی قرار داده اند؛ در واقع به نظر می رسد که باشگاه چلسی قصد دارد هر طور که شده در همین تابستان ستاره نروژی را به خدمت بگیرد.

 

در همین ارتباط سایت 90min گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که آبی‌های لندن قصد دارند پیشنهاد 150 میلیون پوندی خود را برای جذب هالند به دورتموند ارائه دهند؛ پیشنهاد وسوسه‌انگیزی که احتمالاً می‌تواند دورتموند را برای فروش غول نروژی در همین تابستان راضی کند.

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 چلسی ارلینگ هالند بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 چلسی ارلینگ هالند بروسیا دورتموند ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس

چلسی در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۲۱ موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده است.

طرفداری | هواداران چلسی در استادیوم امارات یادآوری کردند که تنها تیم لندنی هستند که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند.

دیدار معوقه دو تیم آرسنال و چلسی در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس تا دقیقه 70 این مسابقه با چهار گل لیاندرو تروسار، بن وایت (2) و کای هاورتس (2) با نتیجه 5-0 به سود توپچی‌ها دنبال می‌شود. هواداران چلسی اما در این مسابقه دست از کنایه و طعنه به آرسنالی‌ها برنداشتند و یاددآوری کردند که تنها تیم لندنی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا آنها هستند. چلسی تنها تیم لندنی است که تاکنون موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده و هواداران این تیم در هر فرصتی این موضوع را به رخ رقبای خود، به خصوص آرسنال، می‌کشند.

آرسنال در این فصل می‌توانست با غلبه به بایرن مونیخ به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کند تا شانس خوبی برای فتح اولین جام نقره‌ای رنگ لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد که بازهم توپچی‌ها به سد محکمی به نام بایرن مونیخ خوردند تا رویای آنها باردیگر برای قهرمانی در مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی جهان، نقش بر آب شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس