Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش گفت: پرورش و آموزش نیروی انسانی یک جریان مستمر و پیوسته است و محدود به دانشگاه‍ها و آموزشگاه‍های ارتش نیست و مراکز آموزشی، فرهنگی و یگان‍های عملیاتی نقش بسیار مهم و حیاتی در این فرایند و چرخه پرورش و آموزش دارند، البته ایجاد کانون‍های ارزیابی و رشد در ارتش به کیفی و هدفمند شدن این چرخه کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در مرکز شهدای مهندسی نیروی زمینی ارتش دربروجرد، از بخش‌های مختلف این یگان، از جمله محل زیست دانشجویان و سربازان بازدید کرد و ضمن ارزیابی وضعیت کیفی و کمی آموزش‍‌های ارائه شده، دستاورد‌های علمی و پژوهشی این مرکز را مورد بررسی قرار داد.
وی در جمع فرماندهان و کارکنان این مرکز گفت: نهضت ساخت مسکن سازمانی، شخصی و بهسازی چهره پادگان‍ها در ارتش شروع شده و برای پیشبرد کیفی و کمی این حرکت عظیم، عناصر آموزش دیده و پادر رکاب رسته مهندسی در این مرکز، محور و موتور محرکه این نهضت هستند و انتظار است در یک دوره زمانی کوتاه، عقب ماندگی‍های چند ساله را جبران کنند.
امیر سرلشکر موسوی افزود: پرورش و آموزش نیروی انسانی یک جریان مستمر و پیوسته است و محدود به دانشگاه‍ها و آموزشگاه‍های ارتش نیست و مراکز آموزشی، فرهنگی و یگان‍های عملیاتی نقش بسیار مهم و حیاتی در این فرایند و چرخه پرورش و آموزش دارند، البته ایجاد کانون‍های ارزیابی و رشد در ارتش به کیفی و هدفمند شدن این چرخه کمک خواهد کرد.
نشست صمیمی و چهره به چهره با دانشجویان دوره‌های عالی و مقدماتی و دانش آموزان مرکز شهدای مهندسی، از دیگر برنامه‌های فرمانده کل ارتش در این بازدید بود که در این نشست دانشجویان، سوالات، دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌های خود را مطرح و با فرمانده کل ارتش در راستای ارتقای توان و آمادگی رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
اقدامات ارتش در جهت بهبود وضع معیشت و چگونگی هرچه بهتر شدن این اقدامات از دیگر بخش‍های مطرح شده در این دیدار بود.
امیر سرلشکر موسوی همچنین با روسای عقیدتی و حفاظت اطلاعات این یگان دیدار و گفتگو کرد.
امیر سرتیپ فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش دراین بازدید فرمانده کل ارتش را همراهی کرد.   بیشتر بخوانید:  دریادار سیاری: ارتش با تمامی امکانات خود برای مقابله با کرونا در خدمت مردم است   انتهای پیام/  برچسب ها: فرمانده کل ارتش امیر موسوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش امیر موسوی فرمانده کل ارتش پرورش و آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس

به گزارش همشهری آنلاین در این دیدار فرماندهان سرشناس ایرانی از جمله سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ایران و جمعی دیگر از فرماندهان ارشد سپاه و ارتش حضور داشتند.

کد خبر 846155 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران سردار حاجی زاده - سپاه سرلشگر محمد باقری خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • فرمانده یگان ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در صف برکناری
  • بازوی رباتیک جایگزین نیروی کار انسانی می‌شود + فیلم
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس