Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر_گروه استان‌ها: شب گذشته مردم همدان و فوتبال دوستان این دیار تا سحرگاهان از صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور سرمست بودند و به خوشحالی می‌پرداختند.

هر همدانی که کوچک‌ترین علاقه‌ای به رشته فوتبال داشت و یا حتی قلبش برای سربلندی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین می‌تپید از صعود تاریخی تیم فوتبال شهرداری همدان خوشحال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال شهرداری همدان در این فصل با درایت عباس صوفی شهردار ورزش دوست همدان که ریاست هیئت فوتبال استان همدان را برعهده دارد با انتخاب رضا طلایی‌منش مربی با دانش و کارکشته فوتبال همدان دست به کار بزرگی زد.

وجود مدیریت باتجربه در رأس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان روح‌الله وجدی‌هویدا نیز آرامش خوبی را در کنار تیم فوتبال شهرداری همدان فراهم کرد.

رضا طلایی منش که سابقه صعود با تیم فوتبال الوند همدان را بیش از یک دهه گذشته در کارنامه داشت، این بار برای رقم زدن دومین صعود قدم به فوتبال شهرش گذاشت در کنار طلایی‌منش کادر فنی باتجربه و با دانش مجید بی گم جانی، مصطفی کاشی، حمید یادگاری و محمد بیات خیال رضا طلایی منش را راحت کرد.

اردوی بیش از ۳۰ روزه تیم فوتبال شهرداری همدان در دانشگاه آزاد اسلامی باعث شد تا این تیم با قدرت قدم به رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور بگذارد.

تیم فوتبال شهرداری همدان را با قطعیت می‌توان یکی از تیم‌های کم هزینه در لیگ دسته دوم فوتبال کشور معرفی کرد که در گروه الف با حضور تیم‌های متمول و قدرتمندی نظیر ویستاتوربین تهران، مس نوین کرمان، سپیدرود رشت، امید گناوه، علم و ادب تبریز توانست با قدرت در صدر جدول این گروه قرار بگیرد و جواز صعود مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور را کسب کند.

وجود بازیکنان با غیرت و با تعصبی نظیر حسین کاظمی، میثم زمانی، پیمان حشمتی، ساسان جعفری کیا، آرمین طلایی‌منش، محمد بیرانوند، محمد عباس تبار، امیرمحمد نسایی، امیرحسین سوری، امیرحسین پورقاسمی، مهدی خلج، هادی موثق، علی فرهانی، مجید شعبانی، محمد صابری زاده، علیرضا مالمیر، امیر ابراهیم بیگی، محمد بالاوند، سید امیر ناصر الدینی، حسین قادری، حامد میرزایی و جوانان با انگیزه‌ای و آینده‌داری نظیر علی آزادی، مهدی قائم‌پناه، صالح وفایی، احسان ترابی، محمد کریمیان، محمد همایی، پارسا چهاردولی، مبین سوری، نیما بختیاری همه و همه اتحاد و همدلی بی بدیلی را در تیم فوتبال شهرداری همدان ایجاد کرد.

کادر اجرایی یک دست در رأس آن سرپرست دلسوز و کارکشته مجتبی وثوقی، پزشک با دانش تیم فوتبال شهرداری همدان فرهاد سلطانی، تدارکات زحمتکش علی سماوات و محمدرضا بهرامی صفت مدیر رسانه توانمند باعث شد تا تیم فوتبال شهرداری همدان در کادر اجرایی خود بدون مشکل یک فصل رویایی را پشت سر بگذارند.

فوتبال دیار هگمتانه بعد از سال‌ها روزهای تلخی که پشت‌سر گذاشت با صعود تیم فوتبال شهرداری همدان یک روز تاریخی برای فوتبال دوستان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین ثبت شد تا بالاخره روزهای خوش هم به همدانی‌ها چشمک بزند.

شب گذشته تیم فوتبال شهرداری همدان به مصاف علم و ادب تبریز رفت در این دیدار بازی هوشمندانه و کاملاً فنی شاگردان رضا طلایی‌منش باعث شد تا این با یک تساوی ۴۸ امتیازی شود و به صورت مستقیم جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال را برای همدانی‌ها کسب کند.

حالا نوبت برنامه‌ریزی برای فصلی سخت در کارزار لیگ دسته اول فوتبال کشور بوده مدیریت ارشد شهرداری همدان، شورای شهر و سایر مسئولان و مدیران دیار الوند باید از امروز با برنامه‌ریزی دقیق تیمی قدرتمند را راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور کنند، بی شک تداوم حضور در کارزار سخت لیگ دسته اول فوتبال کشور کاری است که تنها با برنامه‌ریزی ممکن بوده و از همین امروز باید مسئولان دست به کار شوند.

کد خبر 5253470

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال هیئت فوتبال همدان معاونت فرهنگی شهرداری همدان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا قطعی برق کرمانشاه شیوع کرونا گرگان اردبیل ایلام مصرف برق خشکسالی واکسن کرونا اراک شیراز تیم فوتبال شهرداری همدان لیگ دسته اول فوتبال کشور رضا طلایی منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و داماشیان رشت برگزار شد و سیامک کوهنورد، مربی تیم پارس جنوبی جم به دلیل رفتار غیرورزشی باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   تیم داماشیان رشت به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   تیم پارس جنوبی جم به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری به جریمه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی محکوم شد.   دیدار تیم‌های سایپا و خیبر خرم آباد برگزار شد و از سوی علیرضا قدیری، مربی تیم سایپا تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقام غیررسمی رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.   تیم خیبر خرم آباد به دلیل تخلف تماشاگرانش، پرتاب اشیا و سوء رفتار تیمی و نقض اصول کلی رفتار باید ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.   تیم سایپا به دلیل سوءرفتار تیم باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   مرتضی عبدی، مالک منتسب به تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.   مهدی رسولی، منتسب به تیم سایپا به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.   امین نظری، سرپرست تیم خیبر خرم آباد به دلیل نقض اصول کلی مقررات و حضور در کنفراس خبری باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.   مجتبی سراسیابی، سرمربی تیم سایپا به خاطر بدرفتاری و رفتار غیرورزشی نسبت به مقامات رسمی که منجر به صدور قرار دستور موقت شد به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق است و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.   مجید قشقایی، بازیکن تیم سایپا به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی که منجر به صدور قرار دستور موقت شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم به مدت ۶ ماه تعلیق شد و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.   جهانگیر عسکری، مربی تیم خیبرخرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی که منجر به صدور قرار دستور موقت شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.   محسن اسکینی، مربی تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام غیر رسمی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم به مدت ۶ ماه تعلیق شد و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.   با صدور این رای از قرار دستور موقت به شماره ۳۰۴۰ نسبت به مجتبی سرآسیابی سرمربی، مجید قشقایی بازیکن تیم سایپا و جهانگیر عسکری مربی تیم خیبر خرم آباد رفع اثر می‌شود.

دیگر خبرها

  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال