Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:25:25 GMT

تنها گروه شغلی یک در مشهد مجاز به فعالیت است

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۷۷۰۹۴

تنها گروه شغلی یک در مشهد مجاز به فعالیت است

محمود بنانژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر این اساس از تمامی واحدها و تشکل‌های صنفی و دیگر گروه‌های اجتماعی و دستگاه‌های مرتبط انتظار می‌رود برای جلوگیری از پیشروی بیش از پیش و انتشار ویروس کرونا در سطح جامعه، هر آنچه در توان دارند را به کار بسته و با جدیت و توجه خاص نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ورزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: واحد بازرسی و نظارت اصناف با تشدید بازرسی، نظارت، برخورد قاطع با واحدهای خاطی را در دستور کار خود قرار می دهد.

بر اساس اعلام نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرهای مشهد و طرقبه شاندیز در خراسان رضوی، از روز چهارشنبه هفته جاری از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

اکنون هشت شهرستان نیشابور،  کاشمر،  گناباد، تربت‌حیدریه، بردسکن، سبزوار، سرخس و قوچان در وضعیت نارنجی و بقیه در وضعیت زرد هستند.  

استان خراسان رضوی دارای ۳۳ شهرستان است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد کسب و کار پروتکلهای بهداشتی اتاق اصناف ایران محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد کسب و کار ویروس کرونا مشهد کسب و کار پروتکلهای بهداشتی اتاق اصناف ایران محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی با ۵۰ تیم بازرسی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی ظهر امروز، در حاشیۀ برگزاری طرح تشدید بازرسی‌ها در بازار کالاهای اساسی لرستان، گفت: 50 تیم بازرسی نظارت بر بازار کالاهای اساسی را در این استان به‌عهده دارند.

او با اشاره به انجام82 هزار بازرسی از واحدهای صنفی لرستان در سال گذشته، اضافه کرد: این بازرسی‌ها به تشکیل شش هزار پرونده منجر شده‌است.

فعالیت 24 تیم بازرسی و نظارتی لرستان در ایام عید نوروز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اعلام جریمۀ 270میلیارد تومانی برای واحدهای صنفی متخلّف در این استان، متذّکر شد: فروشندگان درج قیمت و  قیمت مصوّب روی کالاهای اساسی را رعایت کنند.

او با تأکید به انجام 9 هزار و 400 بازرسی از بازار کالاهای اساسی طی دو ماه اخیر، بیان کرد: 900 پرونده برای عدم رعایت قانون در واحدهای صنفی تشکیل شده‌است.

شاهرخی یادآور شد: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر فعالیت کشتارگاه‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط 50تیم بازرسی انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اعلام داد: مردم در تماس با سامانۀ 124 هرگونه تخلف در حوزۀ کالاهای اساسی را اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • اعلام آلودگی هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • آلودگی هوا در ۵ شهر استان خوزستان
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لرستان
  • ۱۹ دستگاه ماینر قاچاق در گچساران کشف و ضبط شد
  • برپایی ۲ اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در مناطق محروم مشهد
  • هوای دو شهر خوزستان در وضعیت «قرمز»