Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با حضور در زاهدان به تشریح وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان پرداخت. - اخبار اجتماعی -

دکتر کیانوش جهانپور در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا، در بازدید از مراکز درمانی زاهدان درباره آخرین وضعیت کرونا در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: طبق آمار جمع‌آوری شده از دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 759 بیمار مبتلا به کرونا در کل استان بستری‌ شده‌اند که از این تعداد 453 نفر در زاهدان، 124 نفر در زابل و 182 بیمار کرونا مثبت در ایرانشهر بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح  آمار بیماران تنفسی با بیان این‌که 410 بیمار بستری، تست مثبت کرونا داشته‌اند، گفت: تعداد 32 بیمار با تست منفی کرونا بستری هستند و 317 نفر نیز مشکوک به کرونا هستند.

جهانپور ادامه داد: در منطقه تحت پوشش استان، تخت بستری برای بیماران کرونایی آماده سازی شده و تخت خالی و ICU حسب لزوم در اختیار است‌.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: اعمال محدودیت‌ها، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، مراجعه زودهنگام به مراکز خدمات سلامت و مراکز 16 ساعته و اقدام زودهنگام، می‌تواند پایداری نسبی در وضعیت بیماری در استان را به سمت سیر نزولی سوق دهد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو عنوان کرد: کیت تشخیص آزمایشگاهی، واکسن کرونا، کیت رپید تست، دارو و ملزومات پزشکی، حضور تیم‌های واکنش سریع، مداخلات به هنگام در مدیریت و کنترل بیماری و ارزیابی اثربخشی مداخلات در شرایط قابل قبولی است.

درخواست وزیر بهداشت از ارتش برای تشدید کنترل ورود و خروج در مرزهای سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو بهداشت و درمان وزارت بهداشت سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سازمان غذا و دارو بهداشت و درمان وزارت بهداشت سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899049

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش