Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-18@13:48:28 GMT

افزوده شدن ویژگی «بهترین کیفیت» به واتس‌اپ

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۰۰۰۷

افزوده شدن ویژگی «بهترین کیفیت» به واتس‌اپ

ایتنا - ​​​​​​​واتس‌اپ سرگرم کار روی تنظیماتی است که به کاربران اجازه می دهد تصاویر و ویدیوها را با بهترین کیفیت به مخاطبانشان ارسال کنند.

تنظیمات "بهترین کیفیت" احتمالا در نسخه آینده واتس‌اپ در کنار گزینه های "اتو" و "دیتا سیور" عرضه می شود و به کاربر امکان می دهد کیفیت رسانه ای که به مخاطبانش ارسال می کند را در بخش "ذخیره سازی و دیتا" تنظیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر چنین بخشی در هیچ کدام از نسخه های واتس‌اپ وجود ندارد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، با عرضه این قابلیت، کاربران بین این که تصاویر و ویدیوها را فشرده کرده و در فضای اطلاعاتشان ذخیره کنند یا آنها را در بهترین کیفیت ممکن ارسال کنند یا به واتس‌اپ اجازه دهند به طور اتوماتیک سطح بهینه برای فشرده سازی فایل‌ها را انتخاب کند بالاخره حق انتخاب پیدا خواهند کرد.

این تنظیمات در به روزرسانی واتس‌اپ که به برنامه بتای گوگل پلی ارسال شده و توسط وب سایت WABetaInfo مشاهده شده، موجود است. این گزینه احتمالا برای نسخه عمومی اندروید این اپلیکیشن عرضه خواهد شد اما زمان آن مشخص نیست. همچنین گزینه بهبود بیشتر کیفیت تصاویر به نسخه iOS هم خواهد آمد زیرا واتس‌اپ معمولا قابلیت‌های مشابه را برای همه نسخه های اپلیکیشن خود عرضه می کند.

بر اساس گزارش تِک کرانچ، این خبر خوبی برای کاربرانی است که به دلیل کاهش کیفیت، از اپلیکیشنهای پیام رسان در iOS یا اندروید برای ارسال تصاویر و ویدیوهای مورد علاقه شان استفاده نمی کنند. اپل مسیج کیفیت تصویر اصلی را در بیشتر اوقات حفظ می کند. در این بین قابلیت پشتیبانی همزمان واتس‌اپ از چند دستگاه هم در راه است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: واتس اپ بهترین کیفیت واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید

درحال‌حاضر سه فیلتر Unread ،All و Groups در دسترس قرار گرفته است که در بالای صفحه چت ظاهر می‌شوند.

به گزارش دیجیاتو، طبق پست جدیدی که واتس‌اپ در وبلاگ خود منتشر کرده، درحال‌حاضر سه فیلتر ارائه شده است که بالای صفحه چت‌ها نمایش داده می‌شوند:

All: گزینه پیش‌فرض و اصلی است که شامل تمام پیام‌ها می‌شود.

Unread: با انتخاب این گزینه، پیام‌هایی که توسط شما به‌عنوان «خوانده‌نشده» ثبت شده‌اند یا پیام‌هایی که آن‌ها را هنوز باز نکرده‌اید، نمایش داده خواهند شد.

Groups: یکی از ویژگی‌های مورد درخواست کاربران که با انتخاب آن، تمام پیام‌های مربوط به گروه‌ها نمایش داده خواهند شد. همچنین زیرگروه‌های مربوط به Communities نیز با انتخاب این گزینه نمایش داده خواهند شد.

ساماندهی سریع‌تر چت‌ها با فیلتر‌های واتس‌اپ

متا در پست خود توضیح می‌دهد که با وجود این فیلترها، کاربران قادر خواهند بود چت‌های خود را راحت‌تر ساماندهی کرده و مکالمات مهم خود را پیدا کنند. این ویژگی از امروز برای کاربران نمایش داده می‌شود و طی هفته‌های آینده در دسترس تمام افراد قرار خواهد گرفت؛ بنابراین اگر هنوز به آن‌ها دسترسی پیدا نکرده‌اید، احتمالاً باید زمان بیشتری منتظر باشید.

تلگرام به‌عنوان مهم‌ترین رقیب واتس‌اپ، نسخه دیگری از این قابلیت با نام Folders را به کاربران خود ارائه کرده است که در آن کاربران می‌توانند با ساخت پوشه‌های مختلف، چت‌های خود را براساس موضوعات دلخواه ساماندهی کنند.

متا در چند وقت گذشته مشغول توسعه قابلیت‌های متفاوتی برای سرویس پیام‌رسان خود بوده است و احتمالاً مهم‌ترین آن‌ها به اضافه‌شدن دستیار هوش مصنوعی متا مربوط می‌شود. طبق گزارشی که اوایل این هفته منتشر شده بود، ظاهراً برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند به این قابلیت دسترسی پیدا کرده‌اند که با وجود آن، کاربران از طریق اپلیکیشن می‌توانند با هوش مصنوعی Meta AI تعامل داشته باشند. غول شبکه‌های اجتماعی همچنین ظاهراً قصد دارد این قابلیت را برای کاربران اینستاگرام نیز ارائه کند.

دیگر خبرها

  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • ناریجه؛ کترینگ و تهیه غذا در زمینه سفارش‌گیری غذای سازمانی
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • بررسی کامل تلوزیون های شیائومی
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • ثبت بهترین شاخص هوا در مناطق ۴ و ۲۲ تهران
  • iOS۱8 با ویژگی‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شود
  • اگر این ویژگی اخلاقی را دارید هرگز موفق نمی‌شوید | بهترین نوع موفقیت کدام است؟
  • آیفون SE4 ارزان قیمت با ویژگی آیفون ۱۵ عرضه می‌شود