Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@05:00:04 GMT

حضور ۵ شاگرد سابق در برابر قلعه نویی

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۰۰۹۶

حضور ۵ شاگرد سابق در برابر قلعه نویی

از بازیکنن حال حاضر تراکتور تعدادی از آنها سابقه حضور در تیم‌های امیر قلعه‌نویی را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال تراکتور باید تا ساعاتی دیگر آماده رویارویی با گل گهر سیرجان شود و از شاگردان قلعه نویی میزبانی کند.

در ترکیب حال حاضر تراکتور تعدادی از بازیکنان سابقه کار زیر نظر امیر قلعه‌نویی را دارند و به مصاف سرمربی سابقشان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دروازه تراکتور محمدرضا اخباری حضور دارد که در لیگ پانزدهم و شانزدهم در تراکتور زیر نظر قلعه‌نویی کار کرده است. میلاد فخرالدینی هم در این تیم و در ذوب آهن و استقلال سابقه شاگردی قلعه‌نویی را داشته است. همچنین هادی محمدی از نفراتی است که در تراکتور و ذوب آهن برای تیم های قلعه نویی بازی کرده است.

اکبر ایمانی هم در ذوب آهن یک نیم فصل برای قلعه نویی بازی کرده و سامان نریمان جهان هم حضور کوتاهی روی نیمکت این تیم در تراکتور زیر نظر قلعه نویی در نیم فصل دوم لیگ پانزدهم داشته است.

همچنین حمید بوحمدان هم که مصدوم است و در بازی امروز غایب خواهد بود، سابقه کار با قلعه نویی در ذوب آهن را دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور امیر قلعه نویی تراکتور قلعه نویی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی در عشق آباد هم برد پرگل می‌خواهد

آفتاب‌‌نیوز :

 سرمربی تیم ملی خوب می‌داند که ترکمنستان در خانه و مقابل تماشاگران خودی از انگیزه‌های بیشتری برخوردار است. از طرفی در این قبیل مسابقات همیشه خطر دست کم گرفتن حریف توسط بازیکنان وجود دارد به همین خاطر امیر از ملی پوشان خواسته با تمام قوا در عشق آباد بازی کنند و پیروزی پرگل دیگری را مقابل ترکمنستان به ثبت برسانند.

در همین راستا شنیده می‌شود قلعه نویی قصد دارد مثل بازی رفت تیمش را با روش هجومی راهی میدان کند و احتمال بازی کردن مهدی قایدی به جای سردار آزمون هم زیاد است.

تیم ایران در صورت تکرار پیروزی مقابل ترکمنستان به حفظ صدر نشینی در گروه خود امیدوار می‌شود. گروهی که تیم‌های ازبکستان و هنگ کنگ هم در آن حضور دارند و برای رسیدن به مرحله بعدی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی تلاش می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس به الریان رفت
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • انتقادات برخی مربیان سازنده کشتی؛ قدرتی که منطق ندارد
  • عکس| شاگرد سابق نکونام آبی‌پوش شد
  • قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند (عکس)
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • قلعه‌نویی به دنبال شکست طلسم تیم ملی ایران در عشق آباد
  • قلعه‌نویی در عشق آباد هم برد پرگل می‌خواهد