Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت بیمه کوثر با حضور کارشناسان در مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‌غربی کار بررسی خسارت‌های واردشده به بیمه‌گذاران خود را کلید زد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، پس از وقوع زلزله‌های روز گذشته در محدوده شهرهای نقده و پیرانشهر، از صبح امروز کارشناسان بیمه کوثر در مناطق زلزله‌زده حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا قربانی با بیان اینکه تاکنون گزارشی از خسارت جانی ناشی از این زلزله مخابره نشده است، گفت: علی‌رغم شرایط ویژه کرونا در پیک پنجم، شرکت بیمه کوثر بنا به رسالت خود در پاسخگویی به بیمه‌گذارانی که ممکن است در اثر این حادثه دچار خسارت شده باشند گروهی از کارشناسان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به روستاهای حادثه‌دیده فرستاده است تا در کوتاه‌ترین زمان کار بررسی خسارت‌ها انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه طبق گزارش‌های میدانی خسارت‌های مالی هم بسیار ناچیز و در حد ترک برداشتن دیوارها بوده است، خاطرنشان کرد: با این حال از ظرفیت نمایندگی‌های بیمه کوثر شهرستان نقده به منظور اعلام خسارت زیان‌دیدگان و اطلاع‌رسانی به آنان در خصوص مراحل تشکیل پرونده و دریافت خسارت استفاده شده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان از وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدمهدی سجادی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت 29 دقیقه بامداد، ‌زمین‌لرزه‌ 4.8 ریشتر در مرز استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان حوالی محمدآباد ریگان گزارش شد.

وی ادامه داد: طی تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان سیستان و بلوچستان 3 تیم‌ ارز یاب برای بررسی منطقه، اعزام شدند.

زلزله آسیب جانی نداشته است

سجادی گفت: تیم‌های جست‌وجو بررسی اولیه را انجام دادند و طبق گزارش‌ها، زلزله آسیب مالی و جانی در پی نداشته است.

وی ادامه داد: بررسی منطقه همچنان ادامه دارد.

ارزیابی منطقه مسجد ابوالفضل

سجادی گفت: تیم‌های ارزیابی، منطقه مسجد ابوالفضل و روستای ولی‌اباد را که از توابع شهرستان ایرانشهر و کانون زلزله است، بررسی کردند. 

وی ادامه داد: متاسفانه زیرساخت‌های شهری، آب و برق منطقه قطع شده است.

گفتنی است، تیم‌های ارزیاب همچنان در منطقه حضور دارند و اطلاعات تکمیلی، متعاقبا گزارش می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • زلزله ۴.۱ ریشتری در دامغان خسارتی نداشت
  • (ویدئو) خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • تصاویری از خسارت شدید به روستاها در زلزله جدید ترکیه
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌