Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسینعلی امیری در نشست عصر امروز ستاد اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از جدیت مدیران این استان در جهت توسعه استان قدردانی کرد و گفت: کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در حوزه‌های مختلف با تهدیداتی مواجه بود که مهمترین آن تهدیدهای حوزه اقتصادی بوده، تحریم‌ها در راستای آسیب به اقتصاد کشور بود و کشوری که اقتصادش آسیب می‌بیند به جهت ثبات سیاسی و استقلال اقتصادی با مشکل مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: در ابتدای کار دولت تدبیر و امید اروپایی‌ها و سازمان‌های ملل به بهانه انرژی هسته‌ای قطعنامه متعددی علیه ایران صادر کردند که عمده اهداف قطعنامه‌ها مباحث اقتصادی بودند، وقتی می‌گویند نمی‌گذاریم نفت صادر کنید، کشتی‌های حامل کالا به طرف ایران بیاید و برای صادرات و واردات محدودیت تعیین می‌کنند همه این محدودیت‌ها و تحریم‌ها موجب کوچک شدن سفره مردم، فقر و فلاکت و از بین بردن اشتغال است.

وی با اشاره به طرح موضوع اقتصاد  مقاومتی توسط مقام معظم رهبری گفت: ترامپ شدیدترین تهدیدها و تحریم‌ها را علیه ما انجام داد و تنگناهایی را  اضافه کرد و به نحوی اقتصادی ایران را مورد تهدید قرار داد که سایر کشورها با  بانک‌ها و موسسات مالی ما ارتباط نداشته باشند،امریکایی‌ها حتی با برخی سرویس اطلاعاتی کارهای مشترک برای رصد ساعاتی ایران انجام دادند و گفتند ایران حتما دچار فروپاشی می‌شود اما به لطف خدا و رهبری مقام معظم رهبری و استقامت مردم خواب آشفته دشمنان تعبیر نشد.

امیری با بیان اینکه اداره کشور در چند سال تشدید تحریم‌ها چیزی شبیه معجزه بود، افزود: در این شرایط سخت کالاهای اساسی علی‌رغم گرانی کمبودی نداشتند،  حقوق‌ها پرداخت شد. پروژه‌های آب و خاک عظیمی در غرب کشور راه‌اندازی شد، پروژه بید بلند یکی از بزرگترین پروژه‌های خاورمیانه بود. رئیس جمهور و هیات دولت با همه محدودیت‌ها هر هفته پروژه افتتاح می کنند.

 

وی با بیان اینکه علی‌رغم مشکلات، توسعه کشور متوقف نشد با اشاره  یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان و افزایش حقوق کارمندان با همه محدودیت‌ها، گفت: گاهی کم لطفی می‌کنند که دولت نگاهش به بیرون و برجام بود من در جایگاه قاضی می‌‌گویم این حرف ظلم به یکی یکی مدیران دولت است‌.

امیری بیان کرد: دولت ۲۴ نفری که پشت میز می نشینند نیست بلکه خدمت‌گزاران در پایین ترین سطوح هم دولت است. کدام یک از شما مدیران در این استان نگاهتان به بیرون است؟

وی تصریح کرد: این سخن، سخن نادرست و غیرمنصفانه‌ای است که دولت همه کارهایش را تعطیل کرد و نگاهش بیرون بود.. در بحث هایی که در دولت بود موارد کمی پیش پیش می‌امد به بیرون توجه داشته باشیم.

وی تصریح کرد : با همه مدیریت خیلی خوبی که استانداران داشتند هر ماه و هر هفته پروژه خوبی در استان‌ها به نتیجه می رسید، بزرگراه در همین استان ۵ برابر شد.


امیری خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید تمام تمرکز و نگاهش به داخل و محقق شدن اقتصاد مقاومتی است.کسانی که اظهار نظر می‌کنند منصفانه اظهار نظر کنند

وی با بیان اینکه  بدون وابستگی به نفت کشور اداره شده است، گفت: در اقتصاد مقاومتی گام‌های اساسی برداشته شد.در هفته پایانی دولت تا ساعات آخر که دولت سیزدهم سر کار بیاید مانند روزهای اول کار خواهیم کرد.

وی در پایان از پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی دز دولت خبر داد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: تحریم ها سفره مردم اقتصاد مقاومتی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه

مقامات اتحادیه اروپا در حال آماده سازی تحریم‌ها برای بیش از ده شرکت از روسیه، ترکیه، امارات، چین و هنگ کنگ به دلیل مشارکت آنها در عرضه کالا‌های تحریم شده اروپایی به روسیه هستند.

تحریم‌ها در مورد فروش سیستم‌های ناوبری موشک ها، آنتن‌ها و همچنین قطعاتی است که در رایانه‌های نظامی استفاده می‌شود.

پیشتر امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفته بود که کشور‌های اتحادیه اروپا به اتفاق آرا از تقویت تحریم‌ها علیه روسیه حمایت می‌کنند.

چندی قبل، روزنامه انگلیسی دیلی میل در مطلبی نوشت تحریم‌ها علیه روسیه نه تنها مانع از رشد اقتصاد این کشور نشده است بلکه مستقیما اقتصاد اروپا را هدف گرفته و به آن آسیب زده است.

به نوشته این روزنامه تحریم‌های غرب نتوانسته روسیه را از ادامه جنگ در اوکراین باز دارد و آسیب بیشتری به انگلیس و اروپا وارد کرده تا مسکو.

تلاش‌های غرب برای تضعیف حملات کرملین از طریق مسدود کردن وجوه و دارایی‌های آن، کنار گذاشتن بانک‌های روسی از سیستم‌های پرداخت بین‌المللی و توقف تجارت، تنها مسکو را به بهبود روابط با سایر شرکای بین‌المللی از جمله چین و ایران واداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • فارن افرز: چرا قدرت بزرگ‌تر همیشه در ژئوپلیتیک بهتر عمل نمی‌کند؟
  • سروده جدید علیرضا قزوه در استقبال از غزل اخیر رهبر معظم انقلاب
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند