Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:27:11 GMT

پاساژ ایران زمین زنجان طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۲۱۵۷

پاساژ ایران زمین زنجان طعمه حریق شد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، غفاری مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از آتش سوزی در پاساژ ایران زمین زنجان خبر داد و گفت:  آتش سوزی از یک واحد لباس فروشی آغاز شده بود.

او بااشاره به اینکه آتش‌سوزی در لحظات اولیه کنترل شده بود، افزود:  قبل از رسیدن نیرو‌های آتش‌نشانی با راهنمایی‌های انجام شده آتش‌سوزی کنترل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غفاری از اعزام نیرو‌های ۳ ایستگاه به این محل خبر داد و ادامه داد: در حال حاضر آتش کنترل شده و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری محل آتش‌سوزی هستند.

او زمان وقوع حادثه را ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه اعلام کرد و گفت: این حادثه تلفات جانی نداشته و اقدامات برای پاکسازی محل در حال انجام است.

پاساژ ایران زمین در مرکز شهر زنجان و  واقع شده و اکثر واحد‌های این مرکز در زمینه فروش البسه فعالیت دارند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیروها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

کد خبر 6085573

دیگر خبرها

  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • تصاویری از عملیات تطفای حریق در بازار بندرعباس