Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امیر طالبی ، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان در خصوص شرایط آسان ترخیص خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌ها گفت: با اجرای طرح ۲ ماه تسهیل شرایط ترخیص خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رسوبی، مالکان خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رسوبی می‌توانند فقط با داشتن سندی که دال بر مالکیت خودرو و یا موتورسیکلت است به پارکینگ‌ها مراجعه کرده و وسیله نقلیه خود را ترخیص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وسیله نقلیه راهنمایی و رانندگی خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود

فرماندار مشهد به مسئولان شهر جدید بینالود برای تحویل زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت مهلت یک ماه داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری امروز در آیین طرح جوانی جمعیت که ویژه خانواده‌هایی با  4 فرزند زیر 20 سال در شهر جدید بینالود برگزار شد، گفت: یکی از اقدامات خوب دولت، طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت است که باید به صورت جدی پیگیری شود، البته در این زمینه اقدامات زیادی انجام شده و امروز توفیقاتی در این حوزه حاصل شده است.

وی افزود:تا به امروز فعالیت‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته و تا پایان اردیبهشت به مسئولین شرکت عمران بینالود مهلت می‌دهم تا زمین‌ها را به متقاضیانی که قرعه‌کشی شدند تحویل دهد.

داوری تصریح کرد: اگر بتوانیم موضوع مسکن را در حوزه معیشت خانوار حل کنیم بخش زیادی از مشکلات مردم در این حوزه و معیشت برطرف خواهد شد و این اقدام اولویت ماست، زمانی‌که هزینه مسکن کم شود هزینه معیشت پایین خواهد آمد.

فرماندار مشهد درباره طرح ملی مسکن و جوانی عنوان کرد:در حوزه مسکن ملی و جوانی اقداماتی زیادی انجام شده  و تلاش ما این است تا متقاضیان واجد شرایط را به نحو احسن پوشش دهیم اما متاسفانه در بینالود کمی در این زمینه غفلت شده و از مدیران شهر بینالود گلایه دارم، زیرا آنچه انتظار می‌رفت انجام نشده است.

کوتاهی‌ها را به ما اطلاع دهید

داوری ادامه داد: صبح امروز در شورای مسکن تصمیمات ویژه ای گرفته شد، شما مردم نماینده من هستید تا مواردی که انجام نمی‌شود را به من منعکس کنید اگر کوتاهی در مصوبات شد بیاید مطرح کنید.

فرماندار مشهد با اشاره به مطالبه گری مردم در حوزه مصوبات و درخواست ها بیان کرد: روزهای دوشنبه ملاقات عمومی داریم و هر کدام از نکته هایی که امروز گفته می‌شود و صورت نمی‌گیرد، اگر در حوزه مصوبات کوتاهی شد را به فرمانداری اطلاع دهید.

وی گفت: امروز تعدادی زمین قرعه کشی خواهد شد که بخش از آن در سال 1401 قرعه کشی شده است، همه زمین‌های گذشته و حال که در طرح ملی نهضت مسکن و جوانی جمعیت قرعه کشی شده است باید تا پایان اردیبهشت تحویل متقاضیان داده شوند.

داوری افزود: هیچ مبلغی نیز بابت زمین نباید در یافت شود، همچنین 40 میلیون تومان گرفته شده از متقاضیان باید برگشت داده شود، زمانیکه قسمت اول برسد این 40 میلیون تومان را باید پرداخت کنند و شرکت عمران بینالود حق دریافت پول برای واگذاری زمین را ندارد.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: کسانیکه تا پایان اردیبهشت زمین خود را تحویل نگیرند و تا خرداد فونداسیون انجام نشود، زمین از آنان پس گرفته خواهد شد و  به دیگران واگذار می‌‌شود و  اگر قرعه کشی صورت گرفته و زمین به متقاضی تحویل داده نشده از گذشته تا پایان خرداد باید زمین‌ تحویل داده شود. همچنین اگر کسی درخواست نکرد زمین به دیگری واگذار خواهد شد.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: 25 هزار نفر ثبت نام در بینالود داریم که به این تعداد زمین نداریم لذا هر سرپرست خانواری که در قرعه کشی امروز یا گذشته زمین به وی تخصیص داده شده باید آن را بسازد، در غیر این صورت زمینش واگذار خواهد شد.

وی مطرح کرد: کسانی که مسکن ملی دریافت می‌کنند می‌توانند 550 میلیون وام ساخت یا کارمزد 18 درصد یا 350 با کارمزد 5 درصد و باز پرداخت 20 ساله دریافت کنند.

داوری در خصوص طرح جوانی جمعیت نیز بیان کرد: زمین های طرح جوانی جمعیت باید تا پایان شهریور تحویل داده شود، این گروه 4 فرزندی مالک زمین هستند و تا شهریور باید به اداره  ثبت معرفی شوند، اما کسانی‌که مسکن ملی دریافت می‌کنند باید در این منطقه سکونت داشته باشند، زیرا قرارداد 99 ساله دارند.

فرماندار مشهد گفت: در حوزه ملک آباد و بخش احمد آباد 600 زمین قرعه کشی شده و تا هفته آینده باید 360 زمین تحویل متقاضیان شده باشد؛ ما مصمم هستیم زمین رایگان به مردم بدهیم تا  همه خانه دار شوند و یک فرصت و اقدام ویژه برای مردم انجام شود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد