Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، میروکیلی، رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد شتاب با عنوان نقش انرژی‌های نو و تجدید پذیر در زیست پذیر کردن شهر‌ها به میزبانی مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج، گفت: هدف از برگزاری رویداد شتاب کشف استعداد‌های برتر، پرورش خلاقیت‌ها و تلاش برای خلق ثروت و توسعه اشتغال، کارآفرینی و تولید محصولات دانش‌بنیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج افزود: برگزاری استارت آپ‌ها فرصتی مناسب برای تمامی فعالان وعلاقه‌مندان است تا ضمن آشنایی با ماهیت رویداد‌ها با حوزه کارآفرینی، ایده پردازی، ارائه مدل کسب‌وکار، تجربه و مهارت لازم را کسب کنند.

فراهانی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز نیز در خصوص برگزاری رویداد‌ها گفت: برقراری ارتباط بین صاحبان ایده و سرمایه‌گذار برای تحقق تولید دانش‌بنیان و خلق ثروت و رفع معضلات و چالش‌های مدیریت شهری از مهم‌ترین اهداف برگزاری این‌گونه رویداد‌ها است.

در این دوره ۱۲ تیم با محوریت انرژی‌های نو به مدت چهار ساعت باهم به رقابت پرداختند که پس از داوری سه ایده برتر انتخاب و موردتقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استعدادهای برتر استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان متقاضی برای ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت می‌توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی refah.swf.ir ثبت کنند. به گفته وی، مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • «گود و ماه» در ۱۸ زورخانه شهر اصفهان اجرا شد
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ / روبات‌ها کاربردی می‌شوند
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌