Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، محسن هاشمی در سیصد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) به موضوع شیوع کرونا ویروس در خیز پنجم اشاره کرد و گفت: با وجود  برخی مشکلات در پروژه های تامین واکسن تولید داخل همچون تحریم ها، برخی  رسانه ها نباید دو قطبی تامین واکسن از داخل و خارج کشور ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: در این شرایط از نظر مدیریت واکسیناسیون هم با مشکلاتی مواجه هستیم که عدم تحقق وعده مسئولین وزارت بهداشت پدیده نامناسبی در سفر ایرانیان به کشورهای همسایه ایجاد کرده که در شأن جمهوری اسلامی ایران نیست. واکسن تولید داخل که افتخار آفرین است؛ بعضا پروژه تولید داخل به تولید انبوه نزدیک شده اما این فرایند نیازمند یک هم افزایی و همگرایی پروژه های تحقیقاتی برای استفاده از امکانات و تجهیزات، زیرساخت ها و مواداولیه است که ممکن است با مشکلات بسیاری به دلیل تحریم ها و حساسیت ایمنی و سلامت مواجه شود. 
هاشمی ادامه داد: لازم است در کنار پروژه داخلی نسبت به تامین واکسن از کشورهای خارجی هم اقدام شود؛ چرا که برخی کشورهای همسایه به مرز ۵۰ درصد واکسیناسیون رسیده اند و ما هنوز کمتر از ۵ درصد دنبال می کنیم و این می تواند خسارت های روانی و اقتصادی و انسانی ایجاد کند که به مراتب فراتر از هزینه های تامین واکسن از خارج کشور است.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: باید استراتژی ملی در ستاد ملی کرونا در نظر گرفته شود و پروژه تامین واکسن به تاخیر نیوفتد و در کنار این از رسانه ها نیز انتظار است به این موضوع نگاه سیاسی نکنند و حمایت در فضای کارشناسی مطرح کنند که ایجاد دو قطبی بین تامین واکسن از خارج و داخل ایجاد نشود و به این صورت سلامت عمومی تحت الشعاع نگاه و مسائل سیاسی قرار نگیرد.

منبع: الف

کلیدواژه: تامین واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه تأمین آسایش کارکنان برای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در اولویت قرار دارد، گفت: خدمات غیر صنعتی برای مناطق نفت‌خیز جنوب اهمیت بسیاری دارد زیرا مسیر تولید در این صنعت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در آیین بهره‌برداری از مهمانسرای شماره ۲ خرم کوشک این شرکت با اشاره به بهره‌برداری از ١٠٢ پروژه در حوزه تولید در سال گذشته اظهار کرد: این پروژه‌ها با اولویت بخش‌های نیمه‌تمام به قید فوریت و با تمرکز بر اصلاحات انجام شده است.

وی با بیان اینکه تأمین آسایش کارکنان برای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در اولویت قرار دارد، افزود: خدمات غیر صنعتی برای مناطق نفت‌خیز جنوب اهمیت والایی دارد، زیرا مسیر تولید در این صنعت از ایجاد شرایط مطلوب برای کارکنان می‌گذرد.  

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تأکید بر اینکه رفاه مناطق نفت‌خیز جنوب باید در شأن کارکنان آن باشد، گفت: خلأهای موجود در زمینه رفاه کارکنان سبب شد باز تعریف دیگری در این حوزه داشته باشیم و برخی ظرفیت‌ها را مجدد احیا کنیم.

دانشی با اشاره به افق پیش‌روی مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: هدف‌گذاری سال جاری انجام و با عزم مضاعف برای رسیدن به این اهداف پای کار هستیم.

بر پایه این گزارش، مهمانسرای ۲۴ اتاقه خرم کوشک با مساحت ۷۸۰ متر مربع و زیربنایی بیش از هزار و ۵۴۰ متر مربع در دو طبقه به همت مدیریت عملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از محل پروژه تعمیرات، بازسازی و بهسازی مهمانسراها و اماکن عمومی احداث شد.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم