Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@09:30:36 GMT

زنجان شهر قرمز ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۷۲۱۶

زنجان شهر قرمز ندارد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صائینی معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان با تأکید بر لزوم تقویت بهداشت فردی و اجتماعی در استان زنجان گفت: زدن ماسک به شدت در استان زنجان کاهش یافته و این مسئله  بسیار نگران کننده است.

او بابیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون آمار مبتلایان مثبت سرپایی بر اساس تست آزمایشگاهی به ۸۴ هزار و ۷۵ نفر رسیده است، افزود: آمار موارد مثبت سرپایی استان زنجان در هفته‌های گذشته روند افزایشی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان بابیان اینکه تعداد فوتی‌های کرونا در استان زنجان کاهش یافته است، گفت: تیرماه امسال  تعداد فوتی‌های کرونا در استان زنجان در بعضی از روز‌ها صفر بوده است.

صائینی به رنگبندی کرونایی استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر هیچ یک از شهرستان های استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

او بابیان اینکه وضعیت کرونایی شهر زنجان نارنجی است، گفت: بقیه شهرستان‌های استان زنجان در وضعیت زرد قرار دارند.

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان به روند تزریق واکسن کرونا در استان اشاره کرد و افزود: بیش از ۸۲ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال و بیش از ۷۵ درصد سالمندان بالای ۷۰ سال در استان زنجان واکسینه شده اند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی واکسن کرونا استان زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، پروتئین یکی از نیازهای بدن انسان بوده که بخشی از آن به وسیله انواع گوشت سفید و قرمز تأمین می‌شود. در چند سال اخیر به ویژه از اردیبهشت سال گذشته نابه‌سامانی بازار گوشت قرمز نمود پیدا کرد. اردیبهشت سال ۱۴۰۱ بود که در جراحی اقتصادی دولت سیزدهم تخصیص ارز ترجیحی برای تأمین نهاده‌های دامی حذف شد. البته کارشناسان این بازار تاکید دارند سیاست‌های غلط دولت دوازدهم در سال ۱۳۹۸ زمینه وضعیت بازار امروز را به وجود آورد.

سال گذشته قرار بود برای تأمین نیاز بازار کشور دام پایه پروار وارد کشور شود که بنا بر سیاست‌های تعریف شده در نهادهای متولی این امر عملیاتی نشد و در عوض دام آماده ذبح و گوشت قرمز وارد کشور شد. در ادامه گزارشی آماری از وضعیت تولید دام سنگین می‌آید.

تولید دام پایه پروار در زمستان ۱۴۰۲ تعداد ۴۱۴ هزار رأس گاو و گوساله در دامداری‌های کشور بود؛ ضمن اینکه تعداد ۳۸۸ هزار رأس گوساله در بهره‌برداری‌های پرورش‌دهنده دام متولد شد.

جزئیات بیشتر درباره وضعیت دام سنگین کشور را در اینجا بخوانید.

کد خبر 6082310 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز