Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@10:24:22 GMT

۴۰ درصد مسکن مهر شهر جدید هشتگرد دست دلالان است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۷۵۹۱

۴۰ درصد مسکن مهر شهر جدید هشتگرد دست دلالان است

ایسنا/البرز عضو هیئت مدیره عمران شهر جدید هشتگرد گفت: حدود ۴۰ درصد مسکن مهر این شهر در دست دلالان است و به این افراد درباره عدم مراجعه برای تعیین تکلیف هشدار جدی می‌دهیم.

محمدعلی حاجی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، اظهار کرد: حدود ۴۹ هزار مسکن مهر در این شهر ساخته شده که حدود ۳۵ هزار واحد آن متقاضی موثر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شهر جدید هشتگرد با خرید و فروش واحدهای مسکن مهر توسط دلالان مواجه هستیم، افزود: این افراد به واسطه اینکه نیازی به استفاده از مسکن ندارند به تبع آن هیچ‌گونه سهمی در فروش اقساطی ندارند و پروسه تحویل واحد را انجام نمی‌دهند.

وی ادامه داد: حدود ۴۰ درصد مسکن مهر این شهر در دست دلالان است و به این افراد درباره عدم مراجعه برای تعیین تکلیف هشدار جدی می‌دهیم.

وی ادامه داد: حدود ۳۰۰ میلیارد تومان آورده اولیه متقاضیان بر اساس تفاهم نامه باید تکمیل وجه می‌شد که این کار انجام نشده است.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه شورای مسکن واحدهای آماده تحویل مشمول هزینه‌های نگهداری است و باید در مرحله اول هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: در مرحله دوم تمام واحدهای خالی که دلالان برای تحویل آن مراجعه نکرده‌اند به امور مالیاتی معرفی می‌شوند و نسبت به اخذ مالیات اقدام خواهد شد.

حاجی‌زاده تصریح کرد: در مرحله سوم واحدهای مسکن مهر را از ید و اختیار دلالان خارج می‌کنیم و آنها را به واحدهای زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی ارجاع می‌دهیم. واحدهای آماده تحویل دلالان را نیز به متقاضیان واقعی تحویل می‌دهیم.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد مسكن مهر محمدعلی حاجی زاده شهر جدید هشتگرد مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد اطهری، مدیر کل بنیاد مسکن استان قم به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن در جمع خبرنگاران گفت: از سال ۱۴۰۰ در سطح استان ۷ هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که ۴ هزار واحد آن امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳۰۰ واحد از این تعداد اردیبهشت ماه امسال و مابقی در مناسبت‌های مختلف تا دهه فجر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان قم اشاره به فعالیت بنیاد مسکن در حوزه نوسازی و مقاوم سازی خانه‌های روستایی داشت و افزود: در سطح استان ۹ هزار و ۴۵۰ خانه روستایی نوسازی و مقاوم سازی شده که این تعداد معادل ۵۳ درصد از خانه‌های روستایی استان است.

اطهری درباره مقاوم سازی خانه‌های روستایی ادامه داد: بر اساس مصوبه دولت خانوار‌های روستایی می‌توانند از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۲۰ ساله و سود ۵ درصد برای مقاوم سازی منازل خود استفاده کنند.

مدیر کل بنیاد مسکن از دیگر خدمات این اداره کل را صدور ۱۱ هزار پروانه ساخت به روستاییان، صدور سند‌های اراضی شهری و روستایی و واگذاری ۴۵۲ قطعه زمین در سال گذشته به روستاییان عنوان کرد و گفت: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن از سال ۵۸ تا به امروز ۶ هزار و ۸۱۵ قطعه زمین به روستاییان واگذار شده است.

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • تاخیر در تحویل زمین‌های تعاونی مسکن زنجان ۳۴ ساله شد
  • تحویل واحدهای مسکن ملی مهرگان در مشهد تا پایان سال
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی