Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عظیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان قزوین ۶۲۸ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۴۷ نفر در شهرستان قزوین، ۱۶۳ نفر در شهرستان البرز، ۶۷ در نفر در شهرستان بویین زهرا و ۵۱ نفر در شهرستان تاکستان مسابقه می دهند.

وی افزود: این مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ پنج جز، ۱۰جز، ۲۰ جز، حفظ کل و دعاخوانی در بخش برادران و خواهران از امروز در شهرستان قزوین آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با اشاره به اینکه برخی از رشته تنها به صورت استانی و برخی از رشته ها هم به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: این مسابقات امسال به صورت منطقه ای برگزار می شود و در منطقه یک شهرستان های آبیک و قزوین، منطقه ۲ شهرستان البرز و منطقه سه شهرستان های بویین زهرا، تاکستان و آوج حضور دارند.

عظیمی اضافه کرد: این مسابقات به مدت سه روز در شهرستان قزوین، یک روز در شهرستان بویین زهرا و ۲ روز هم در شهرستان البرز پیگیری می شود.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار داشت: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم هم در شهریور ماه و با انتخاب نفرات برتر برگزار می شود.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه معاونت بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین قرآن کریم نفر در شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو

بوکسور وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود در تورنمنت جاده ابریشم را قطعی کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های بوکس تورنمنت جاده ابریشم باکو که از روز یکشنبه آغاز شده است، امروز (سه‌شنبه - ۷ فروردین ۱۴۰۳) بوکسور سبک وزن ایران موفق شد با پیروزی مقابل حریف خود، چهارمین مدال ایران در این رقابت‌ها را قطعی کند.

عصر امروز در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری به مصاف «اوروزبیکوف» از قرقیزستان رفت و مقابل این حریف به برتری رسید تا ضمن راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی، چهارمین مدال ایران (برنز) را در این تورنمنت قطعی کند.

پیش از این نیز در مبارزات روزهای گذشته، مهدی پرویزی، مصطفی ریگی و کسری طهماسبی با رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • اعزام ۶۳ اکیپ گشت نوروزی برای حفاظت از اراضی کشاورزی قزوین
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • تخریب ۲۴ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳