Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای اطلاع از به‌روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

اقتصاد‌آنلاین _ سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت مانند روز گذشته سبزپوش شد و ۱.۷درصد رشد کرد. همچنین «برکت» در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«برکت» معاملات خود را به صورت متعادل و در محدوده ۴۱۵۰تومان آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه روند خرید و فروش این سهام قیمت آن را به محدوده ۴۱۰۰تومان هدایت کرد.

سهام گروه دارویی برکت در آخرین معاملاتش به قیمت ۴۰,۹۰۰ریال معامله شد که نسبت به دیروز ۱.۳درصد افزایش یافته است. همچنین ۳۱میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران جا به جا شد و با قیمت پایانی ۴۱,۰۹۰ریال به کار خود خاتمه داد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به حدود ۱۲۸میلیارد تومان رسید. ۹۳درصد خریداران حقیقی‌ها و هفت درصد آنها حقوقی‌ها بودند. ۳۰میلیون برگه سهم(۹۸درصد) توسط افراد حقیقی‌ها و و کم‌تر از یک میلیون برگه سهم(۲درصد) توسط کدهای حقوقی به فروش رسیدند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین کدال ‌نگر ۱۹تیر۱۴۰۰ / زمان و نحوه تقسیم سود وتجارت، شپنا و شتران اعلام شد سنگین ترین صف های خرید و فروش / رمپنا با تقاضای ۶۵میلیارد تومانی همراه شد پایان پذیره نویسی پنجمین صندوق طلا در نخستین روز ارزش سهام عدالت من (۱۹ تیرماه) بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۱۹تیر) / خروج پول حقیقی ها در اولین روز هفته

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۲۹ فروردین شاخص کل بورس با افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۳۷۸ واحدی در ارتفاع ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحدی قرار گرفت تا بازار با جریان متعادل به کار خود پایان دهد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومانی ثبت شده است و در نهایت هم ۲۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شده است.

او می‌گوید: امروز ۵۴ درصد بازار سهام به‌عبارتی ۴۴۱ نماد در محدوده مثبت و ۴۶ درصد در بازه منفی دست به دست شدند. ارزش سفارشات فروش حدود ۶۹۶ میلیارد تومان و همچین ارزش سفارش خرید ۵۹۱ میلیارد تومان ثبت شده است. تعداد خریداران حقیقی در بازار امروز ۷۴ هزار و ۷۵۸ کد بوده است.

غفوری در ادامه بیان کرد: امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های سهامی و بیشترین خروج را محصولات شیمیایی به خود اختصاص دادند. امروز هم باتوجه به تمدید روز گذشته دامنه نوسان با محدودیت مثبت و منفی ۱ درصد دنبال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • لیست جدید ابربدهکاران حقوقی و حقیقی بانکی اعلام شد
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • رشد ۶۲۳۵ واحدی بورس در انتهای معاملات امروز
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی