Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا 20 تیرماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ «مهدی محمدی» گفت: هم اکنون ۳۴۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که این تعداد نسبت به روز گذشته پنج نفر کمتر است.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶ مورد بیمار مثبت بستری و ۷۳ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۵۸ نفر کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۹ نفر در مراکز درمانی استان بستری و ۱۰۰ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وضعیت شهرستان گیلانغرب قرمز و شهرستان صحنه نارنجی است

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان صحنه از روز شنبه (۱۹ تیر) از وضعیت زرد کرونایی به نارنجی تغییر یافت.

محمدی افزود: براساس رنگ بندی جدید شهرستان گیلانغرب همچنان قرمز است و شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، قصرشیرین، جوانرود، پاوه و صحنه در وضعیت نارنجی به سر می برند.

براساس این گزارش، شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو و روانسر هم در وضعیت زرد قرار دارند.

طرح محدودیت و ممنوعیت تردد خودروها به این شهرستان برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داشته و مجوزهای تردد برای سفرهای ضروری از طریق فرمانداری صادر می‌شود.

براین اساس ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است.

تردد از شهرهای گروه زرد به سایر شهرهای گروه زرد بلامانع است، اما محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان پابرجاست و اجرا می‌شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مراکز درمانی بیمارستان درمان و آموزش کرونا کرونا در کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه

وحید امیری معاون گردشگری استان با اشاره پایان تعطیلات عید سعید فطر، گفت : از ۲۴ اسفند و با شروع سفر‌های نوروزی تا پایان روز گذشته (۲۴ فروردین) بیش از سه میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید داشته اند. 

وی افزود: ۳۰۰ هزار نفر از این آمار مربوط به تعطیلات سه روزه عید سعید فطر است که گردشگران از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، تفریحی، فرهنگی، مذهبی، دست ساز و موزه‌های استان دیدن کرده اند. 

معاون گردشگری استان تصریح کرد: در مدت یک ماه گذشته ۷۳۷ هزار و ۳۸۴ نفر از پنج اثر و بنای تاریخی دارای ورودی استان یعنی تاق بستان، بیستون، معبد آناهیتا، تکیه معاون الملک و تکیه بیگربیگی بازدید داشته اند که ۶۵ هزار نفر از این آمار مربوط تعطیلات عید فطر است.

وی در خصوص آمار اسکان مسافران نوروزی در استان طی یک ماه گذشته هم گفت: در این مدت ۱۰۱ هزار و ۳۵۵ نفر در مراکز اقامتی رسمی استان شامل هتل ها، اقامتگاه‌های بوم گردی، خانه مسافرها، میهمانپذیر‌ها و هتل بوتیک‌ها و ... اسکان پیدا کردند. 

امیری افزود: از این آمار اسکان ۱۰ هزار و ۲۰۸ نفر مربوط به تعطیلات عید فطر است و طبق آمار‌ها حدود ۷۳ درصد از ظرفیت مراکز اقامتی استان طی این سه روز پر شده بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس
  • آماده‌باش یزد به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • هوای تهران در وضعیت «نارنجی»
  • بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه
  • وضعیت نارنجی آلودگی هوا در هندیجان/ ۸ شهر در وضعیت قابل قبول
  • رنجش اهالی روستای چالاوبکر از وضعیت نامناسب و سنگلاخی معابر + تصاویر
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا اردیبهشت + جزئیات کارنامه بارش‌های فروردین ۱۴۰۳
  • جدیدترین وضعیت آخرین مجروح حادثه تروریستی چابهار