Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص دوچرخه سواری و بحثی که فدراسیون جهانی این رشته هنوز رییس فدراسیون را به رسمیت نشناخته است، گفت: فعلا هیچ قضاوتی نمی توان کرد. فدراسیون جهانی مجمع را نپذیرفته است.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: در مجمع نماینده کمیته حضور داشت و ما مجمع را طی نامه ای تایید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جهانی ابهاماتی دارد که در قالب ۱۰ سوال مطرح کرده و فدراسیون ما هم پاسخ داده است. منتظر جمعبندی فدراسیون جهانی هستیم.

سعیدی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا انتخاب پرچمدار دوم برای کاروان ایران در المپیک به دنبال اتفاقات رخ داده پیرامون بسکتبال انجام شده است؟ گفت: خیر. این بر می گردد به اعلام کمیته بین المللی المپیک برای برابری جنسیتی که یک ورزشکار زن هم به عنوان پرچمدار انتخاب و معرفی شود. این برای همه کشورهاست و ما هم از آن استقبال کردیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: کار واکسیناسیون در دو مرحله انجام شده و تست PCR هم در دو نوبت انجام می شود و بعد از سفر در سه روز شروع بازیها هم به صورت تصادفی انجام می گیرد. مقررات حباب بهداشتی اعلام شده است. ورزشکاران در محل تعیین شده حق تردد دارند و توسط برنامه ای که در موبایل آنها قرارداده شده با جی.پی.اس کنترل می شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کیکاووس سعیدی دوچرخه سواری دوچرخه سواری کیکاووس سعیدی مسابقات دوچرخه سواری فدراسیون جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مسابقات دوچرخه سواری تک مرحله ای بین المللی رده سنی جوانان پس از وقفه ۸ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد برگزار می شود.


در این مسابقات؛ با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در رده سنی جوانان هر تیم متشکل از 5 ورزشکار از متولدان ( 1384/10/11 تا 1386/10/10 ) و 3 نفر همراه (سرپرست،مربی و مکانیسین) جمعا 8 نفر  شرکت می کنند.

تور دوچرخه سواری بین المللی خزر در سه مرحله ، روزهای پایانی اردیبهشت و پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود.

مقرر شد؛ چنانچه هر یک از تیم های رنکینگ اول تا پنجم سال 1402 علاقمند به شرکت در مسابقات نباشند هیات های خوزستان- گیلان و آذربایجان شرقی به ترتیب جایگزین خواهند شد.

جلسه فنی مسابقات نیز یک روز قبل از آغاز در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو