Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش طرفداری امشب تیم های ایتالیا و انگلیس به مصاف هم می روند و این بازی در خاک انگلیسی ها برگزار می شود. نبرد آتزوری و سه شیر ها آن هم در خاک انگلیس طرفداران فیلم و سریال را به یاد بخشی از سریال پیکی بلایندرز می اندازد.

جایی که یک گروه مافیایی با سردستگی لوکا چانگراتا (با بازی آدرین برودی) به بیبرمنگام انگلیس سفر می کنند تا انتقام کشته شدن چند ایتالیایی در خاک انگلستان را از پیکی بلایندرز ها به سردستگی توماس شلبی (با بازی کیلین مورفی) بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری معتقدند حضور لوکا چانگرتا و توماس شلبی در دفتر شلبی ها و دیالوگ هایی که بین آن ها رد و بدل می شود بهترین سکانس کل سریال است که با لهجه خاص چانگرتا هنگام انگلیسی صحبت کردن همراه است.

در سریال نیز ایتالیایی ها خیلی حساب شده وارد خاک انگلیس می شوند و برادر توماس شلبی را به قتل می رسانند همان طور که تیم ملی ایتالیا با قدرت به فینال رسیده و تمام تیم ها ترس خاصی از تیم مانچو دارند، در سریال دارو دسته چانگرتا با قدرت خاصی وارد بیبرمنگام می شوند و فضای خوفناکی روی سریال حاکم می شود چرا که عمده طرفداران سریال که حامی توماس شلبی و پیکی بلایندرز ها بودند نگران این قضیه بودند که چانگرتا تمام خانواده شلبی ها را به قتل برساند. در کل سریال هم که ما کمتر شاهد صحنه هایی بودیم که توماس شلبی در دیالوگ های رو در رو مقابل بازیگر مستقیمش کم بیاورد و در سکانسی که چانگرتا در دفتر شلبی با او صحبت می کند، یکی از بهترین سکانس های سریال است که می توانید این سکانس را ببینید:  

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست

اسطوره بایرن مونیخ از حضور دوباره در استادیوم سانتیاگو برنابئو هیجان‌زده است.

طرفداری | بایرن مونیخ و رئال مادرید برگزارکننده ال‌کلاسیکویِ اروپا در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری مقابل منچسترسیتی و آرسنال موفق به صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا شدند تا طرفداران فوتبال پس از چندین سال باردیگر به تماشای دیدار دو تیم پرافتخار فوتبال اروپا بنشینند. دیدار رفت در آلیانتس آرنا و دیدار برگشت هم در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. توماس مولر اسطوره بایرن مونیخ در مورد تقابل تیمش مقابل رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:

رئال مادرید و بایرن مونیخ، یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست. خیلی خوشحال و هیجان‌زده هستم که سه هفته دیگر به آنجا (مادرید) بروم. Mia San Mia

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است
  • انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز
  • رهاسازی چاه عمیق بدون حفاظ در مجموعه باستانی گورستان سیراف + فیلم
  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • تقابل دیدنی حامیان و مخالفان اسرائیل در مجلس انگلیس + ویدئو
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟
  • سکانس‌هایی از فیلم ستاره بازی