Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عزت اله عبدخانی معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت استان ایلام درخصوص نحوه ثبت اطلاعات گوشت مرغ در سامانه جامع تجارت و سامانه رهگیری پست گفت : ثبت نام اجزای زنجیره تولید مرغ از تولید تا توزیع در سامانه جامع تجارت موجب حذف واسطه‌ها و واقعی‌سازی قیمت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدخانی در خصوص وضعیت ساماندهی بازار مرغ عنوان کرد: ضمن اینکه طی ماه‌های اخیر اقدامات اساسی به منظور ساماندهی بازار مرغ در سطح استان اجرایی شده است در زنجیره مرغ تأمین گوشت آن بر عهده جهادکشاورزی و نظارت بر نحوه توزیع بر عهده معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت است که توسط نظارت دقیق بازرسین سازمان انجام می‌شود.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت استان افزود: از کشتارگاه‌های مرغ در سطح استان ایلام و خودرو‌های حمل مرغ درخواست شده تا نرم‌افزار مربوطه که توسط اداره پست ایجاد شده را نصب کنند تا فرایند تولید تا توزیع تحت‌نظر باشد.

او خاطر نشان کرد: کشتارگاه‌های مرغ نیز باید در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام کنند در غیر اینصورت عرضه آن‌ها بعنوان خارج از شبکه تلقی خواهد شد و پرونده پس از تکمیل جهت بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

عبدخانی تصریح کرد: خرده فروشان گوشت مرغ نیز باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام و میزان دریافتی خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

او از فعالان این بخش‌ها خواست با مراجعه به سامانه جامع تجارت در شبکه اینترنت به آدرس https://www.ntsw.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند و واحد‌هایی که در این سامانه ثبت نام نکنند نمی‌توانند فعالیتی داشته باشند.

عبدخانی یادآور شد : در راستای برخورد با هرگونه تخلف صنفی، بازرسان سازمان صمت در استان به صورت روزانه از مرغ فروشی‌های سطح استان بازدید و تشکیل پرونده و جریمه مرغ فروشان را از جمله اقدامات این سازمان برای مرغ فروشان متخلف اعلام کرد.

او در ادامه از شهروندان خواست، هرگونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه و کم‌فروشی را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن مرغ گوشتی ثبت نام سامانه نظارت و بازرسی سامانه جامع تجارت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات گوشت از آفریقا به کشور

محمد صادق قنادزاده امروز در حاشیه نشست دومین اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا در جمع خبرنگاران، گفت: مذاکرات تجارت آزاد با کشور پاکستان آغاز شده است، تاکنون ۴ دوره مذاکره داشته‌ایم و قبل از سفر رئیس جمهور به این کشور در خصوص مذاکرات تجارت آزاد تبادل فهرست و سند کرده‌ایم و در انتظار هستیم تا طرف پاکستانی پاسخ دهد.

وی افزود: سال گذشته برنامه‌ریزی شد تا در یک سند ۵ ساله تجارت دو کشور به ۵ میلیارد دلار دست یابیم. همچنین رؤسای جمهور ایران و پاکستان برای تحقق تجارت ۱۰ میلیارد دلاری توافق کرده‌اند.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران افزود: موافقت‌نامه تجارت آزاد با اوراسیا نیز در انتظار مصوبه مجلس است. طرف‌های مقابل ما قول داده‌اند که تا پایان بهار امسال مصوبه مجلس را می‌گیرند و لذا ما نیز امیدواریم قبل از پایان دوره مجلس فعلی مصوبه مجلس را دریافت کنیم.

وی در خصوص تجارت ایران و قاره آفریقا اظهار کرد: قاره آفریقا هزار و ۲۰۰ میلیارد دلار تجارت دارد لذا بازار کشورهای آفریقایی بسیار بزرگ است و در حوزه‌های مختلف از جمله معدن، نفت، گاز، پتروشیمی و … می‌توان در این کشور فعالیت کرد و در حوزه‌های مختلف با توجه به مواد اولیه موجود در این کشور می‌توان برای تولید مشترک برنامه‌ریزی کرد.

قنادزاده در پاسخ به این سوال که آیا قرار است یک هیأت تجاری از کره شمالی نیز برای بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی به ایران بیاید، گفت: هنوز هیأتی وارد نشده است. تا قبل از برگزاری نمایشگاه و حضور کشورهای مختلف در نمایشگاه نمی‌توانیم بگوییم به طور قطع چه کشوری برای بازدید از این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

وی در خصوص گوشت‌های وارداتی از آفریقا بیان کرد: گوشت گرم از کنیا، آفریقای جنوبی و تانزانیا به ایران وارد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • واردات گوشت از آفریقا به کشور
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن